Pomo uhkailee sählyllä ja kehuu salibändyllä

ToivonOnnetus

Hei haluan kertoa pomosta sekä ystävästäni (ei sama henkilö).

Olin (alempi toimihenkilö) ystäväni kanssa (alempi toimihenkilö) pomomme palaverissa (ylempi toimihenkilö) johon meidät poloiset oli kutsuttu. Palaverissa päätettiin useita tärkeitä asioita, kuten mihin leikkimökki laitetaan jne. Palaverin muut henkilöt (alempia toimihenkilöitä) sen sijaan kiinnosti enimmäkseen kaljan juonti, huonot jutut, omille jutuille nauraminen sekä NHL huumori. Itse en seuraa lätkää ja jokeritkin on tuttuja vain korttipakoista. Palaverin loppupuoliskolla tuo ammattilaisten ryhmä (ei ole vielä selvinnut minkä alan) agitoi toisensa pallopelien ihmeelliseen maailmaan. Kehuttuaan toisensa kliimaksin houreisiin haastoivat he toisensa samalta istumalta salibändy otteluun.
Ystäväni kanssa emme ymmärrä pallopeleistä tuon taivaallista. Lisäksi meitä rajoittaa useat ruumiinvammat. Aakkosjärjestyksessä lueteltuna:
-ADHD
-Aivoinfarkti
-Borrelioosi
-CRPS
-Discus prolapsis
-jne
Itseasiassa lista on niin pitkä että palstan seniorit ehtivät kuolla luulotauteihin ja vanhuuteen ennen kuin päähenkilöiden epikriisien sielunmaisemat on translitteroitu sanoiksi, joten en jatka listaa enempää. Kieltäydyimme pallopeleistä kohteliaasti, jonka vastapainoksi saimme naurua ja halveksuntaa. Itse puolustauduin vain hätäisellä tukirangan leikkausoperaatiolla, kun ystäväni kertoi häneltä parturin leikanneen tukkaa. Meille naurettiin lisää, vaikka huoneessa oli muun muassa ihminen jonka parturin epäilen olevan 4 vuotias. Silti meidät valittiin pilkan kohteeksi. Ystäväni kertoi tänään haluavansa takaisin alkoholistiksi, vaikka on ollut 28 vuotta selvin päin ja minä en uskalla mennä töihin.

Jos alan juomaan ystäväni kanssa, saako lätkämatsien katsomossa huutaa humalassa?

1

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiegSähly

Hyvä ystävä. Tarinasi järkytti niin että luin sitä kyynelsilmin uudestaan ja uudestaan kunnes näköni hämärtyi ja pyörryin. Herättyäni tunsin samaa suunnatonta kipua, aivan kuin hengenahdistusta, jollaista sinäkin tunnet sillä kaulani oli juuttunut kaapin ja seinän väliin estäen hengittämisen. Pystyn siis samaistumaan tuntemuksiisi, myös siltä osin että työpaikkasi muistuttaa omaani.
      Olemme ystäväni Stefanin(läheisin työkaverini) kanssa työpaikassa jota johtaa vajaahampainen tyranni. Kyseessä on siis itse viisauden miespuolinen äiti(armeijassa komppanian äiti on myös usein miespuolinen). Hänen ympärillään hyörivät lakeijat jotka nauravat hänen jutuilleen ja ovat samaa mieltä. Huolestuttavin piirre on kuitenkin tässäkin tapauksessa sähly tai jopa salibandy. Sen kautta pahimmatkin katkokävelijät ja syntymässään saamapuolelle jääneet parantelevat asemiaan työpaikan hierarkiassa. Työpaikassamme nousu eliittiin onnistuu vain sählymaila kädessä ja johtajalle hyviä syöttöjä maalin eteen antaen. Pätevin työntekijä on siis se joka antaa pomolle eniten maaliin johtavia syöttöjä. Koska emme osallistu ystäväni Stefanin kanssa mihinkään missä voi rasittua, ei meillä myöskään ole natsoja päättää mistään asiasta. Viimeisin lämmitystolppafarssi alkaa olla suoraa huutoa ja sitä luultavasti puidaan vielä pitkään ja hartaasti. Omia osastojammekin siirrellään milloin minnekin ja kohta taas takaisin jotta tyhjänpyöritystä ja ylimääräistä vaivaa riittäisi(koska emme anna pomolle syöttöjä maalin eteen). Olen myös rautaisesta terveydestäni huolimatta sairastanut viimeaikoina huomattavan paljon(hammasmätä, hermokipu, vaarallinen tulehdus, verenmyrkytys ja borrelioosi) mutta niitä ei huomioida vaan vaaditaan salibandyn pariin(antamaan johtajalle syöttöjä maalin eteen). Onko salibandykentällä annetut syötöt ohittaneet painekattilaluokan hitsaussaumat? Ja paraneeko osastojen tulos/kannattavuus johtajalle annetuilla syötöillä? Aletaanko palkka maksamaan maalien mukaan? Ja pelastetaanko firma konkurssin partaalta voittamalla toinen joukkue 6-0?
      Mielestäni olemme Stefanin kanssa firman toimihenkilöiden lähes keskikastia ja toimettomien ehdotonta eliittiä. Sählyä emme pelaa mutta sähläämme muuten vähintäänkin ansioituneesti. Olemmeko siis auttamatta poistettavien listalla vai onko vielä toivoa? Onko salibandysta tullut työpaikkojen korkein oikeus? Työpaikkamme sählyhurmos muistuttaa jo holokaustia. Joudummeko Stefanin kanssa keskitysleirille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      516
      1704
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe