Paikalla yhtään kauppatieteiden opiskelijaa?

KTM__

Olen päättänyt hakea kauppakorkeakouluun. Palo sinne on ollut jo pitkään. Nyt tahtoisin kuitenkin vain hieman näkemystä pääainevalintoihin sekä yleiseen palkkaukseen/työllisyysnäkymiin.

Eli mikä on hyvä pääainevalinta? Onko markkinoinnista valmistuneilla hyvät työllisyysnäkymys entä palkat?

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyltsiskä

Hakiessa ei tarvitse vielä välittää pääaineen valinnasta. Pääasia on päästä sisään. Pääaine valitaan siinä ensimmäisen opiskeluvuoden aikana.

• KTM__

Kiitos vastauksestasi. Lähinnä kysyin tuota sen vuoksi, koska itselläni on alempi tutkinto ja näin ollen haen suoraan maisteriin, jolloin pääaine täytyy päättää heti.

• viisastyöelämässä

objektiivisesti tarkasteltuna laskentatoimi ja rahoitus ovat 'parhaita' vaihtoehtoja hyvän palkan ja työllisyyden takia. Nämä ovat oikeasti kuitenkin vähäpätöisiä seikkoja.
      Monet sanovat että ottaisivat kolmanneksen vähemmän palkkaa jos oikeasti saisivat tehdä työtä mistä tykkäävät. Valitse siis se mikä on kiinnostavinta ja mielekkäintä, äläkä sitä millä elättää itsensä parhaiten. Teet kuitenkin sen 40v töitä 8h päivässä niin turha sitä aikaa on kärsiä.

• Smirnofff

Rahoitus ja kansantalous ovat ylivoimaisesti vaikeimmat. Nämä molemmat 100% englanniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51