Saina ahdistukseen Lyricaa

pitääkokeilla

Onko se hyvä lääke? Auttaako ätmiyteen? Minkälainen annos kannattaa ottaa?

13

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikavahvalääke

Vie kyllä ahdistusta, mutta minulla meni kropan hienosäätö eli tavarat tippuivat ja oli vähän vauhti päällä, jota olin ahdistuneena kontrolloinut. Eli kannattaa tsempata tarkkuuden ja kontrollin kanssa..

• pitääkokeilla

Huomaako muut esim. duunissa jos olet lyricoissa? Minulla on 150 mg Lyricoita niin riittääkö puolikas vai pitääkö ottaa kokonainen pilleri?

• Kiinni.jäit
        pitääkokeilla kirjoitti:

Huomaako muut esim. duunissa jos olet lyricoissa? Minulla on 150 mg Lyricoita niin riittääkö puolikas vai pitääkö ottaa kokonainen pilleri?

Lyricat on kylläkin kapseleissa joten eipä taida herra tietää mistä puhuu.
        Kapseleitahan ei puolitella :)

• pitääkokeilla
        Kiinni.jäit kirjoitti:

Lyricat on kylläkin kapseleissa joten eipä taida herra tietää mistä puhuu.
        Kapseleitahan ei puolitella :)

Niinpä näkyvät tosiaan olevan, en katsonut niitä niin tarkasti kun kävin ne tänään apteekista hakemassa. Aiemmin kaikki lääkkeeni ovat olleet pillerimuodossa.

• helvetinpukki

Ätmiksi synnytään. Luonnollisesti siitä ei voi parantua!!

• pitääkokeilla

Onko täällä muka kaikki muut niin onnellisia ettei tarvii lääkkeitä?

• Ota kuule just sillä annostuksella, jonka lääkäri on sulle määrännyt! Ei kannata ruveta pelleilemään ja syödä lääkkeitä sen mukaan, mitä joku randomtyyppi jossain keskustelupalstalla sanoo!

• glksdj

Ei tainnyt lääkäri määrätä kun täällä kyselee ohjeita.

• 378
        glksdj kirjoitti:

Ei tainnyt lääkäri määrätä kun täällä kyselee ohjeita.

Katukaupastako sitten?

• Raakatotuus

Ätmiyteen ei taida auttaa muu lääke kuin 9 mm Burana, mitä en kuitenkaan suosittele.

Ätminä elämistä voi mömmöt auttaakin.

• Montako kapselia sulle määrättiin päivässä? Itse syön juuri noita 150 millisiä 3kpl päivässä. Välillä otan lääkkeen klo 7, klo 11 ja klo 15, mutta nykyään olen toisinaan ottanut aamulla yhden ja 2 kpl klo 15.

Kyllähän tuo auttaa ahdistukseen ja tietyllä tavalla piristää ja tekee sosiaalisemmaksi. Itse syön tuon lisäksi Rivatril-nimistä bentsoa ja nuo lääkkeethän tavallaan voimistavat toistensa vaikutusta. Näiden lääkkeiden ansiosta pystyn käyttäytymään rennosti ja tilaisuuden tullen juttelemaan naisseurassakin itsevarmasti.

Välillä lääke pääsee yllättämään ja aiheuttaa huimausta. Olen huomannut uimahyppyharrastuksessani, että hyppy pää edellä kolmesta metristä tuntuu nykyään haastavammalta kuin ennen Lyrican aloitusta. Kerran myös kaaduin yhtäkkiä varastossa ja sellainen terävähkö metallinen koukku meni jostain syystä pikeepaidan alle repien koko toisen kyljen rikki paidasta. Kävi tuuri etten saanut itse naarmuakaan eikä koukku mennyt kyljestä läpi. Haittavaikutuksena olen huomannut myös virtsaamisvaikeuksia. Kuseminen pitää suorittaa todella huolellisesti loppuun asti, tai muuten hetken kuluttua virtsaa karkaa vielä pieni määrä. Muutaman kerran mulla on tullut myös siemennestettä virtsaamisen yhteydessä/jälkeen, vaikka ei olisi ollut erektiota tuntikausiin tai päiviin.

Kaikenkaikkiaan hyvä lääke, ja varsinkin kun sen ottaa tyhjään mahaan niin pääsee nauttimaan noista hieman päihdyttävistä ominaisuuksista ikäänkuin bonuksena lääkkeellisen käytön lisäksi.

• lääkehoitoperusteltava

kesskustele lääkärisi kanssa lyrika lääkityksestä se on rankka lääkitys jos olisi joku toinen vaihtoehtoinen lääkitys olisi turvallinen potilaalle harvalle lyrikaa määrätään onkohan todella vastuullinen lääkäri sinulla kysy häneltä miksi hän pitää sinun kohdalla lyrikaan niin hyvänä juuri sinulle.annokset pitää olla AINA PERUSTELTUJA JA SEN TEKEE LÄÄKKKEEN ANTANUT LRI.

• Mikä vitun Lyrica?

Jos lääkäri määräsi minut syömään jotain lyriikoita, niin ottaisin lekuria kaulasta kiinni ja pakottaisin sen syömään itse kaikki pillerinsä. Lopuksi pari litsaria valkotakin poskille, niin johan olisi ylipalkatulla ja ahneella lääkärillä mukavat oltavat kun saisi syödä ihan omaa lääkettään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229