Uusia Kia Optima Sportswagon

Idänihmeitä

8

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweqeqe

Huomasin saman. Siltikin ihan hyvän näköinen auto. Ainoa puute on nelivetomallin puute.

• Onhieno

Kuvan Honda on 2011-eteenpäin ja kummatkin on hyvän näköisiä autoja ja ennenkaikkea luotettavia.Sääli on, ettei Accordia enää saa Suomeen, mutta onneksi tuli Optima.Kaikki kun ei halua ajaa sämpylän mallisilla, vikaherkillä autoilla.

• Idänihmeitä

Et sinä mitään huomanut, vaan minä, ketjun aloittaja huomasin ja kerroin täällä.

• Laatutuleeidästä
        Idänihmeitä kirjoitti:

Et sinä mitään huomanut, vaan minä, ketjun aloittaja huomasin ja kerroin täällä.

No mitä sinä huomasit?Kummatkin valkoisia,hopeat kattokaiteet ja kattospoileri.Itse en kyllä mitään ihmeellistä kopiointia huomaa, jos tässä sitä haetaan.Pappamuotoilua ei ole kummassakaan, mikä taas on hyvä asia.

• Idänihmeitä
        Idänihmeitä kirjoitti:

Mun nimimerkkiäni ei olekaan ennen 'varastettu', luulisin. Aika hienoa!

ja tosiaan: Tuo Accord on 2011 eteenpäin, koska ei ole keltaisia vilkkuja edessä kyljen puolella. Muutoinhan se on ihan saman näköinen kuin markkinoille tullessaan.

• Laatutuleeidästä
        Idänihmeitä kirjoitti:

Mun nimimerkkiäni ei olekaan ennen 'varastettu', luulisin. Aika hienoa!

ja tosiaan: Tuo Accord on 2011 eteenpäin, koska ei ole keltaisia vilkkuja edessä kyljen puolella. Muutoinhan se on ihan saman näköinen kuin markkinoille tullessaan.

Jokainen autohan on samannäköinen nyt, kun tullessaan markkinoille, jollei sen ulkonäköä ole muutettu, höh. Keltaiset vilkut suomessa kielletyt. Oranssit vilkut sivuilla edessä ovat pakolliset suomessa ja ne voivat lokasuojan sijaan olla myös sivupeileissä.

• Idänihmeitä

Joo, 2011 etuvilkut siirtyivät Accordissa ajovalojen viereen keulaan ja noiden kuvassa nähtävien *oranssien* vilkkujen tilalle tulivat kaarrevalot. Muutoin siinä faceliftisssä ei sitten juuri mitään muuta tehtykään ulkonaisesti.

• Laatutuleeidästä

Olihan auto kuitenkin uusi myös ulkoapäin. Uudessa autossa kaikki on uutta aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe