Olen kiinnostunut TSS scandinavian järjestämästä matkasta syksyllä Dubai ja Abu Dhabiin 8vrk matkalle. Onko kelälän kokemuksia. Hinta on 445€ plus 200€ riippuen matkan ajankohdasta. Hotellit vaikuttavat hienoilta samoin ohjelma. Lentoyhtiötä eivät vielä tienneet eikä lentoaikataulua, mikä tuntui oudolta.
Onkohan turvallinen matkanjärjestäjä.
Onko ketään samalle matkalle lähdössä.? Kokemuksia olisi kiva kuulla.
Matka Dubai ja Abu Dhabi
4
358
Vastaukset
- pellepeloton71
Enpä ole moisesta matkanjärjestäjästä kuullut, itseäni hieman epäilyttää lukiessani, ettei lennoista ja lentoyhtiöistä ollut vielä tietoa. Dubai on loistava kohde, tulet taatusti viihtymään, lue tästä lisää sen annista http://blog.lomakohde.org/search/label/dubai. Toivottavasti muuten maksoit matkasi luottokortilla, silloin voit olla turvallisin mielin eli saat rahasi takaisin, jos jokin menee pieleen, lue aiheesta lisää täältä: http://luottokorttivertailu.com/miksi-luottokortti/
- sN0996
Olen varannut ja myös tuttavani ovat lähdössä. Tss Travelista löytyy paljon huonoa, mutta myös huonoa sanottavaa. Asenne matkalle lähdössä ratkaisee paljon, pakkomyyntiä voi olla luvassa paikoissa - mikä kuuluu reissuum kuvaan, sillä tekevät paljon yhteistyötä paikallisten yrittäjien kanssa - siksi myös halvat hinnat..
- tyhmyyseiolesiunaus
Tässäkin ollaan taas tyhmää höynäyttämässä ja tyhmyyshän on loputonta. Eikö mitenkään voi kirjoittaa kookkleen esim. tss matkat taloustiedot tai kuningaskuluttaja tss matkat-onko vaikeeta?
- Riskitön65
Matkatoimistorekisteristä ei löydy ko. matkatoimistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738