ehkä typerääkin typerämpi kysymys mutta missä säilytitte rahanne altailla/rannalla ollessanne? Itse olen käynnyt viimeksi lapsosena ulkomailla ja muistaakseni meillä oli silloin sellaiset "töttöröt" kaulassa (vedenpitävät) jossa säilytimme rahaa uimassa mukana..mutta entäpä nykyään?Tuskin varmaan kannattaa jättää reppuja/laukkuja rannalle vahtimatta uimisen ajaksi.. Ja toiseksi onko hotelleiden tallelokeroihin luottamista?Kannattaako niissä säilyttää arvotavaraa (rahaa,passi tms.) vaiko pitää ihan hotellihuoneessa?
rahat säilöön?
1
567
Vastaukset
- Sirrmo
Hotellien säilytykset eivät ole vakuutettuja joten olen itse hyvällä menestyksellä pitänyt passia ja ylimääräisiä rahoja hotellihuoneessa, lukitussa matkalaukussa ( mulla on numerokoodilaukku joten ei tarvitse avaimistakaan huolehtia). Mukana rannalla senverran kun arvelee tarvitsevansa ( Egyptissä noin 100 puntaa eli 10 euroa), niitä pidän ihan rantakassissa ja kassin nostan erittäin näkyvälle paikalle mennessäni esim uimaan. Kyllä naapurit senverran toisten tavaroitten perään katsovat : itseltäni ei ole viimeisen 10 vuoden aikana koskaan kähvelletty mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010