19-vuotias XXL-kokoinen nuori nainen pohtii, että löytyisikö hellää neitsyyden viejää, joka tietää mitä tekee? Asun Oulussa, Pohjois-Pohjanmaalla.
Neitsyyden viejää, Oulu
7
227
Vastaukset
Moi sinä etsit neitsyyden viejää täällä ois kiva hellä rehellinen luotettava nuoreka keski-iän ylittänyt Jääliläinen ok-talossa ja as-autolla liikkuva mies jos kiinnostuit niin pane postia tulemaan joksa1949@luukku.com voisimme tavata vaikka tänäiltana
- Hotdick
Ota yhteyttä naks69u@gmail.com
- sniper_
Moi
Jos haluat jutella neitsyyden "viennistä" tai sen säilyttämisestä lisää ilman sen kummempia paineita niin laita mailia sniper_.222@hotmail.com
Mä oon luotettava, kiva ja komee mies Oulusta. Kerron sitten lisää jos vastailet mun mailiin.
Toivottavasti jutellaan pian. Kivaa syksyä... - tupx77
Moi! Oon mukava, rauhallinen, hellä ja kokenut 45 v mies. Otapa yhteyttä: tupx77@gmail.com.
- Niitäkinnäyttääolevan
No jos sulla on varaa vaatia mitään, niin koeta nyt edes tajuta laihduttaa hyvä ihminen.
Lihavaa naista ei voi, saatika halua panna..kukaan............Muutaku joku totaalinen epäonnistuja elämässä.- Älyhoi-älä-jätä
Lihava voi aina laihduttaa, mutta tyhmä pää on ja pysyy. Mikä sinä olet puhumaan kaikkien maailman ihmisten puolesta mistä kaikki tykkää tai ei. Toivottavasti sun muna syöpyy irti.
- apulähellä
Ota yhteyttä käydään juttu läpi miten tahdot ja missä. taitoa löytyy... vaisha@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058