löytyyköhän shemaleja jotka olis kiinnostunut ihan vain juttelemaan? :) Haluaisin tutustua transsuun koska ne kiinnostavat minua. Eli nyt rohkeesti vain ilmoittamaan itsestänne minulle! ^_^
Transsuja
9
3090
Vastaukset
- täällä yksi
mut semaleja on muitaki kuin transui, voi olla myös synnynnäisii semaleja ja ts tyttöja is tyttöjä
jos laitat tänne meiliosoittees niin tulee vastauksii- Goth
Tässä olisi jos niitä kiinnostuneita on shemaleja on. eli mailia tuonne ninzagothic@hotmail.com
- shemale
jade911@luukku.com...kiinnostaa todellakin tavata ja pljon muutakin..olen lapinläänistä.!!!..
- tommille
Heippa vaan!
Kirjoittelehan vaan,jos olet tosiaan kiinnostunut transvetitismista.Olen mies ja tahtoisin keskustella näistä jutuista.Mielestäni olen hetero,mutten kaikkien mielestä.Anna tulla meiliä,niin jutustellaan.Nuorena olin niin arka,etten kyennyt solmiin tyttöihin suhteita,vaan näpistelin heidän pöksyjään.Siitähän se sitten alkoi.
T:shemale fani- goth
se sähköpostiosoite? vai laitako minulle postia tuohon osoitteeseen?
- tommille
goth kirjoitti:
se sähköpostiosoite? vai laitako minulle postia tuohon osoitteeseen?
Moikka!
Tässä mun meili osoite
tommi42@jippii.fi
- Näitä
Kysäseppäs kuule pikkukakkosen transukoiraa. Tällä hetkellä ei ketään transsua muuten tule mieleen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236