Nykyinen agressiivinen myyntitapa, jota muun muassa Sanna myymälässä harrastaa on todella ahdistavaa ja häätää asiakkaan liikkeestä.
Tapa, jolla asiakasta lähestytään kyseisessä liikkeessä aliarvioi asiakkaan älykkyyttä päättää itse tarpeistaan ja ostoksistaan. Toivottavasti tyyli kehittyy asiakasta arvostavaksi ja ymmärrys sanasta palvelu lisääntyy eli tulee lähemmäs kyseistä käsitettä, joka Wikipedian mukaan on se, että joku tekee jonkin asian jonkun puolesta, rahallista korvausta vastaan tai ilman sitä tai edes lähemmäs hyödyke-käsitettä.
Käsittääkseni myyjät saavat myös kyseisessä liikeketjussa rahallisen korvauksen palvelun antamisesta, joten sen asiallista ja hienostunutta osaamista odottaisi ainakin kokeneilta myyjiltä. Ymmärrän hyvin, että yrittäjälle on tärkeää hyvät myyntiluvut, mutta sitä ajatellen odottaisi, että kohtelu olisi sellaista, että asiakas haluaisi tulla liikkeeseen uudelleenkin. Asiakkaan kohtelu kertakäyttöhyödykkeenä ei varmasti kanta-asiakkaita kerää niin kauan kuin vaihtoehtoja riittää.
Ahdistavaa palvelua Zeppelinin VeroModa/Jack Jones
pakkomyynti
3
144
Vastaukset
- joskin
Minua kanssa niin ne vituttaa....
- Sale_
Onko se siellä ainoa liike, onko sinne pakko mennä???
- Pönttöjä_riittää
Aloittaja lukee Wikipediasta mitä palvelu tarkoittaa......on siinä äly kohdallaan! Ilmeisesti vessapaperin käyttöön tarvitaan äidin opastusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226