Ensimmäinen Polo kesti runsasta ajoa niin mukavasti, että tuli ostettua toinen samanlainen. http://keskustelu.suomi24.fi/t/11747161/hyvin-kesti-korimalli-v
Toinen 1,2-litrainen 51 kW:n bensakoneinen pystyi samaan, tässä korjaamo-/huoltokäynnit (suluissa itse tehdyt):
10 tkm Ilmansuodatinkotelon irronnut imuputki kiinnitetty.
11 tkm Imuputki irronnut uudelleen. Uusi kotelo ja putki lentorahtina Saksasta.
30 tkm longlife-huolto
60 tkm longlife-huolto
(74 tkm vaihdettu rekisterikilven polttimo, vasen)
(82 tkm vaihdettu rekisterikilven polttimo, oikea)
90 tkm longlife-huolto
Sijaisautolla ajelin korjauksen aikana. Sitten vain katsastuksesta leima, ja 118 tkm:n taipaleen jälkeen seuraava korimalli ajoon. Danke schön.
Kolmas peräkkäin
55
794
Vastaukset
- velka-sanerauksessa
Todellinen historia:
5000km Ovet umpi jäässä talvisin
6000km Vaihdelaaikko vaihdettu
8000km Jakohihna poikki remontin hinta 6000€
10000km Turbo paskana
12000km Sateenjälkeen lattialla vettä10cm
14000km mittaristo vaihdettu
16000km vaihdelaatikkoDSG taas hajalla
yms yms jne jne
Hermot meni. Jouduin lääkitykseen ja auto vaihtoon sekä kuntoutukseen. Nyt olo normaalia.- vaikea_tapausko
Joo, ei ole näkemä lääkitys auttanut. Tyyppi vääntää netissä sontaa klo 4:55, jolloin normaalit ihmise jo nukkuvat.
- uusipoloilija
vaikea_tapausko kirjoitti:
Joo, ei ole näkemä lääkitys auttanut. Tyyppi vääntää netissä sontaa klo 4:55, jolloin normaalit ihmise jo nukkuvat.
Itse epäilisin enemmänkin pitkäksi venähtänyttä lauantai-illan ns. itselääkitystä :-) Mielikuvitus lisäsi autooni turbon ja automaattivaihteistonkin.
- poloonnaurettava
Polo on romu. Turha väittää muuta. Kantti kertaa kantti. Todella väsynyt yhden hengen lelu. Ford Fiesta paljon raikkaampi auto.
- uusipoloilija
Teinien on näköjään vaikea löytää haluamilleen palstoille. Jos nyt sitten autetaan vähän, niin pääsee pois itselleen sopivalle keskusteluareenalle: http://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autot/automerkit/ford/fiesta
- uuspololuckyilee
Sinähän viestit kuin Lucky Luke
- uusipoloilija
Jäi tarkentamatta, että tuo imuputkijuttu meni tietysti takuuseen, joten siitä ei maksettavaa tullut. Niinpä huoltokulut jäivätkin erittäin pieniksi.
- pienipolo
Tietysti niin pieneksi jäi Polo ja sen takuu.
- Juhmura
Runsaista kilometreistä voidaan mielestäni puhua vasta 300tkm jälkeen. mutta kyllä Wolkkari senkin kestää.
- uusipoloilija
Kun pikkuautolla ajetaan 55.000 km vuodessa, kyse on runsaasta ajosta. Muistaakseni keskimääräinen ajosuorite henkilöautolle Suomessa on 18.000 km.
'Paljon ajettu auto' on sitten eri asia. - TSIdsg1.2
VW:lle 13tkm vuodessa on jo todella paljon ja 60tkm alkaa olemaan jo koko auton käyttöikä Volsulla!!!
- masokistipoloilee
uusipoloilija kirjoitti:
Kun pikkuautolla ajetaan 55.000 km vuodessa, kyse on runsaasta ajosta. Muistaakseni keskimääräinen ajosuorite henkilöautolle Suomessa on 18.000 km.
'Paljon ajettu auto' on sitten eri asia.Kenen huumori kestää poloilla vuodessa 55 tkm. Nyt taisi tulla pilkkuvirhe, puhutaan 5500 km/v.
- uusipoloilija
masokistipoloilee kirjoitti:
Kenen huumori kestää poloilla vuodessa 55 tkm. Nyt taisi tulla pilkkuvirhe, puhutaan 5500 km/v.
Polon valikoin pikkuautojen joukosta juuri siksi, että sillä ajelee helposti pitempiäkin päivämatkoja. Tuo mainittu ensimmäinen Poloni otti matkamittariin 1. vuotena 60 tkm, toisena 55 tkm ja kolmantena (reilu 11 kk) liki 50 tkm. Vaihtaessani uuteen oli mittarissa yli 164 tkm. http://keskustelu.suomi24.fi/t/11747161/hyvin-kesti-korimalli-v
Yhden hengen talouteen ei kannata ostaa perheautoa :-) - ihmetteliä
Ei voi kun ihmetellä näitä joidenkin vuotuisia kilometrimääriä. Miten ihmeessä normaalilla ihmisellä on tarvetta ajaa autolla tuollaisia määriä?
- uneksijaunelmoi
Uusi poloilija näkee unta. Ei kannata ottaa vakavasti hänen kaskujaan.
- uusipoloilija
ihmetteliä kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä näitä joidenkin vuotuisia kilometrimääriä. Miten ihmeessä normaalilla ihmisellä on tarvetta ajaa autolla tuollaisia määriä?
Jokainen on omanlaisensa. Voidaan kysyä myös, miksi 'normaalilla ihmisellä' on tarvetta lentää pari kertaa vuodessa tuhansien kilometrien päähän. Elämänsä voi tehdä kiintoisaksi kotimaassakin; Ulkomaanlentoja en ole harrastanut koskaan.
Minullakin on elämässä toki muutoksia, ja nuo ykkös-Polon lukemat olivat niitä suurimpia. Seuraavan Polon keskimääräinen kilometrikertymä oli noin 40 tkm per vuosi. - öllölä_
uusipoloilija kirjoitti:
Jokainen on omanlaisensa. Voidaan kysyä myös, miksi 'normaalilla ihmisellä' on tarvetta lentää pari kertaa vuodessa tuhansien kilometrien päähän. Elämänsä voi tehdä kiintoisaksi kotimaassakin; Ulkomaanlentoja en ole harrastanut koskaan.
Minullakin on elämässä toki muutoksia, ja nuo ykkös-Polon lukemat olivat niitä suurimpia. Seuraavan Polon keskimääräinen kilometrikertymä oli noin 40 tkm per vuosi.Ymmärtäähä nuo ulkomaanamatkat lentokoneella, mutta että joku pässi käyttää aikansa autossa istumiseen ja maksaa kalliit bensat. Kaikkea se leipä elättää.
- uusipoloilija
ihmetteliä kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä näitä joidenkin vuotuisia kilometrimääriä. Miten ihmeessä normaalilla ihmisellä on tarvetta ajaa autolla tuollaisia määriä?
Täsmennyksesi lisään vielä sen verran, että osa 1. Polon kilometreistä tuli siis huviajelusta. Sittemmin ei ole tullut niin paljon ajeltua muuten vain, kun tiet ovat jo tulleet liiankin tutuiksi.
Matkustaminen henkilöautossa on selvästi miellyttävämpää kuin lentokone-nimisessä sillipurkissa tuskailemassa, että montako tuntia pitää vielä istua. Kun on ensin istuskellut ja jonotellut lentoasemilla, ja mahdollisesti stressannut jatkoyhteyksiin ehtimisestä, ja että pääseekö lennolle vai myytiinkö lippuja enemmän kuin on paikkoja...
Toki lentäminenkin voidaan ihan mukavaksi, mutta itselläni ei ole varaa omaan koneeseen & lentäjään. - polovaihtuiautoon
M-L Kirvesniemi osti uuden Polon. Vuoden ajeli kunnes kyllästyi jatkuviin vikoihin. Vaihtoi sen Renault Talismaan. Tosi tyytyväinen uuteen autoonsa. Ei ikinä enää Poloa tuumi Marja-Liisa tänään.
- uusipoloilija
polovaihtuiautoon kirjoitti:
M-L Kirvesniemi osti uuden Polon. Vuoden ajeli kunnes kyllästyi jatkuviin vikoihin. Vaihtoi sen Renault Talismaan. Tosi tyytyväinen uuteen autoonsa. Ei ikinä enää Poloa tuumi Marja-Liisa tänään.
Jos tuo vanha hiihtäjä on vaihtanut Polon Renault Talismaniin, on muutos epälooginen. Talisman on Passatin kokoinen iso perheauto, eikä Renault Clion tavoin Polon kilpailija pikkuautoluokassa. Joko autovalinta ei vastannut alun perinkään hänen tarpeitaan, tai sitten hänen autoilutarpeensa ovat muuttuneet.
"Tosi tyytyväinen uuteen autoonsa."
Niinhän me uusien autojen ostajat yleensä ollaan :-) - mlononnellinen
uusipoloilija kirjoitti:
Jos tuo vanha hiihtäjä on vaihtanut Polon Renault Talismaniin, on muutos epälooginen. Talisman on Passatin kokoinen iso perheauto, eikä Renault Clion tavoin Polon kilpailija pikkuautoluokassa. Joko autovalinta ei vastannut alun perinkään hänen tarpeitaan, tai sitten hänen autoilutarpeensa ovat muuttuneet.
"Tosi tyytyväinen uuteen autoonsa."
Niinhän me uusien autojen ostajat yleensä ollaan :-)Samaa sanoi Marja-Liisa itsekin. Epäloogisena piti juuri tuon vikaherkän Polon ostoa. Ainahan sitä ihminen uutta oppii, tässä tapauksessa tosin murheiden kautta.
- uusipoloilija
mlononnellinen kirjoitti:
Samaa sanoi Marja-Liisa itsekin. Epäloogisena piti juuri tuon vikaherkän Polon ostoa. Ainahan sitä ihminen uutta oppii, tässä tapauksessa tosin murheiden kautta.
Missä tämä Kirvesniemi on autonvaihdostaan maininnut, kun ei mitään linkkiä ole vieläkään ilmaantunut Polo-palstalle? Olisi itselleni tämän vuosikymmenen Poloilla ajaneena kiinnostavaa lukea koko juttu.
Tähän mennessä hän vaikuttaa olevan auton ostajana aika lailla toisten vietävänä, kun auton kokoluokkakin hyppää B-segmentistä D:hen. Mitähän mahtaakaan kommentoida muutaman vuoden päästä talismaanistaan? - satusetäpolossa
Älä sinä sillä päätäsi vaivaa. Kirjoittele tänne sensijaan satujasi. Ne ovat erittäin viihdyttäviä.
- uusipoloilija
satusetäpolossa kirjoitti:
Älä sinä sillä päätäsi vaivaa. Kirjoittele tänne sensijaan satujasi. Ne ovat erittäin viihdyttäviä.
Vaivaa millä?
Kirjoittelen mielelläni aina välillä kokemuksiani Polon omistaja-käyttäjänä, vaikka merkin vihaajia ne selvästi ärsyttävät. Mikäänhän ei voisi olla koskaan hyvin, koska he ovat näin päättäneet :-) - KylläNäinOn
uusipoloilija kirjoitti:
Vaivaa millä?
Kirjoittelen mielelläni aina välillä kokemuksiani Polon omistaja-käyttäjänä, vaikka merkin vihaajia ne selvästi ärsyttävät. Mikäänhän ei voisi olla koskaan hyvin, koska he ovat näin päättäneet :-)Kiitos Uudellepoloilijalle asiallisista jutuista. mopoautoista amisnuoret töhertelee palstalle typerää sössötystä.
- ÖLLÖLÄ__
uusipoloilija kirjoitti:
Täsmennyksesi lisään vielä sen verran, että osa 1. Polon kilometreistä tuli siis huviajelusta. Sittemmin ei ole tullut niin paljon ajeltua muuten vain, kun tiet ovat jo tulleet liiankin tutuiksi.
Matkustaminen henkilöautossa on selvästi miellyttävämpää kuin lentokone-nimisessä sillipurkissa tuskailemassa, että montako tuntia pitää vielä istua. Kun on ensin istuskellut ja jonotellut lentoasemilla, ja mahdollisesti stressannut jatkoyhteyksiin ehtimisestä, ja että pääseekö lennolle vai myytiinkö lippuja enemmän kuin on paikkoja...
Toki lentäminenkin voidaan ihan mukavaksi, mutta itselläni ei ole varaa omaan koneeseen & lentäjään.Tuollainen turha huviajelu pitäisi mielestäni kieltää lailla. Liikennettä on jo nykyään muutenkin aivan liikaa. Pahin mahdollinen yhdistelmä muuten liikenteen sujuvuuden kannalta, eläkeläinen huviajelulla polon ratissa.. :)
- ruskeakieli
KylläNäinOn kirjoitti:
Kiitos Uudellepoloilijalle asiallisista jutuista. mopoautoista amisnuoret töhertelee palstalle typerää sössötystä.
Voisitko kyllänäinon lopettaa tuon ahterinnuolemisen. Jos sinulla ei ole asiaa, pysy pois täältä ruskeinekielinesi.
- yksinoontietenkin
Vai yhden hengen talous. Ei mikään ihme.
- uusipoloilija
Ei todellakaan minkäänlainen ihme. Suomessa oli vuoden 2015 lopulla 2,6 miljoonaa asuntokuntaa, joista 42 prosenttia oli yhden henkilön asuntokuntia. Yksinasuvien määrä kasvoi edellisvuodesta 14 000:lla ja muiden asuntokuntien määrä muutamalla tuhannella asuntokunnalla. http://www.findikaattori.fi/fi/93
- elämää.uskon.varassa
Nyt pitää muistaa että teroille numeroiden ymmärtäminen on hyvin vaikeaa. Elämä hahmottuu enemmän Esson baarin mutun kautta.
- välskärinkertomuksia
uusipoloilija kirjoitti:
Ei todellakaan minkäänlainen ihme. Suomessa oli vuoden 2015 lopulla 2,6 miljoonaa asuntokuntaa, joista 42 prosenttia oli yhden henkilön asuntokuntia. Yksinasuvien määrä kasvoi edellisvuodesta 14 000:lla ja muiden asuntokuntien määrä muutamalla tuhannella asuntokunnalla. http://www.findikaattori.fi/fi/93
Jokaisella omat ongelmansa. Vielä kun jaksaa vouhottaa siitä, hyvä tulee.
- 1henkimuutkiertääkaukaa
uusipoloilija kirjoitti:
Ei todellakaan minkäänlainen ihme. Suomessa oli vuoden 2015 lopulla 2,6 miljoonaa asuntokuntaa, joista 42 prosenttia oli yhden henkilön asuntokuntia. Yksinasuvien määrä kasvoi edellisvuodesta 14 000:lla ja muiden asuntokuntien määrä muutamalla tuhannella asuntokunnalla. http://www.findikaattori.fi/fi/93
Yhden hengen talous ja yksi polo. On siinä elämä mallillaan. Kauheeta kun alkoi naurattamaan.
- uusipoloilija
1henkimuutkiertääkaukaa kirjoitti:
Yhden hengen talous ja yksi polo. On siinä elämä mallillaan. Kauheeta kun alkoi naurattamaan.
Outoa, että joku pitää kovin tavanomaista elämäntilannettani ongelmana tai nauraa sille. Ilmeisesti kirjoittajia vain ärsyttää se, että kun Poloissani ei ole ollut merkittäviä ongelmia, niin täytyy ainakin yrittää edes omistajaa arvostella X-D
- riih-raah.riih-raah
samoilla lasinpyyhkimillä ajettu 118 tkm? varmaan kivannäkönen tuulilasi...
- uusipoloilija
Lasinpyyhkimien sulkia on vaihdettu noissa longlife-huolloissa, kun olen antanut luvan niin tehdä. Niissä on tehty paljon muutakin tavanomaista huoltotoimenpidettä, kuten sytytystulppien vaihto 60 tkm:n välein.
- TestimiesK
Polo on apinarumpu, jolla kukaan täysijärkinen ei aja. Satuin testaamaan dieselmoottorilla uutta Poloa ja johtopäätös oli heti selvä. Ei ikinä tällaista päristintä.
- uusipoloilija
En ollutkaan tutustunut tuonnimiseen soittimeen, joten tuli tarkemmin selvitettyä membranofonien soitinluokkaa. Kiitos ajatuksesta!
Itse olen ajellut vain bensakoneisilla Poloilla. Yle tuossa juuri uutisoikin, että pienten dieselien valmistus olisi loppumassa kiristyvien päästömääräyksien vuoksi. http://yle.fi/uutiset/3-9190494 - kirjoita.kenttään
uusipoloilija kirjoitti:
En ollutkaan tutustunut tuonnimiseen soittimeen, joten tuli tarkemmin selvitettyä membranofonien soitinluokkaa. Kiitos ajatuksesta!
Itse olen ajellut vain bensakoneisilla Poloilla. Yle tuossa juuri uutisoikin, että pienten dieselien valmistus olisi loppumassa kiristyvien päästömääräyksien vuoksi. http://yle.fi/uutiset/3-9190494Ei lopu! Valikoima vähenee, sanoi Autotuojien johtaja.
- uusipoloilija
kirjoita.kenttään kirjoitti:
Ei lopu! Valikoima vähenee, sanoi Autotuojien johtaja.
No arvioiden varaanhan se jää, miten käy.
Pikkuautoilla ajetaan yleensä vähän, joten siinä mielessä sähkömoottori olisi loogisempi valinta jatkossa. Poloilla toisaalta ajetaan tavallista enemmän.
- pitkätkilometrit
Oliko uusipoloilija ajanut Pololla 55 tkm vuodessa huviajelua, hulluilla on hullujen huvit, eihän tuommoisilla tuokkosilla pysty ajaan kuin max 1 kilometri kerrallaan ja todella pitkiä kilometrejä nekin :)
- uusipoloilija
Ei ollut ajanut.
- nautintoajaa
Ajoit 55 tkm vuoden aikana kopperolla ja kävit välillä ajamassa ihan huvikseen kun 75 heppaa ja 80 Nm väännöt antaa niin mojovan kyydin, äärimmäisen pehmeä jousitus saa auton kallistumaan rajusti ja juuri tuossa kohtaa se kannattaa myydä pois. Kun painoit kaasun pohjaan saatoit tuntea kuinka voima oli kanssasi, se puhutteli sinua, ajattelit, että jos kaikilla olisi tähän varaa niin maailma pelastuisi.
- uusipoloilija
nautintoajaa kirjoitti:
Ajoit 55 tkm vuoden aikana kopperolla ja kävit välillä ajamassa ihan huvikseen kun 75 heppaa ja 80 Nm väännöt antaa niin mojovan kyydin, äärimmäisen pehmeä jousitus saa auton kallistumaan rajusti ja juuri tuossa kohtaa se kannattaa myydä pois. Kun painoit kaasun pohjaan saatoit tuntea kuinka voima oli kanssasi, se puhutteli sinua, ajattelit, että jos kaikilla olisi tähän varaa niin maailma pelastuisi.
Tuossa tekstissä olikin pielessä sekä tekniset arvot että auton ominaisuudet. Luetun ymmärtäminen ei näytä olevan niitä kirjoittajan vahvoja puolia.
Hassua, että joillakin riittää aikaa ja kiinnostusta kehitellä kaikenlaisia kuvitelmia toisten ajatuksista :-)
Ehkä se antaa jonkinlaisen tunteen siitä, että elämä on jotenkin paremmin hallinnassa? - finalcountdown1
Hassua kun huumori ei riitä niin aletaan aseilla uhkailee...vwtrolli on ihan finaalissa
- uusipoloilija
finalcountdown1 kirjoitti:
Hassua kun huumori ei riitä niin aletaan aseilla uhkailee...vwtrolli on ihan finaalissa
Missä on uhkailtu aseilla? Kuka on uhkaillut? Ainakaan tästä ketjusta en huomannut aseita mainitun.
- RaivonVallassa
Sinä ja tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14603751/perikato-tulee-tanaan
Raivon vallassa kun elelee niin ei muista mitään, kaikki on pelkkää VW raivoa? Vai mitä trolli? - uusipoloilija
RaivonVallassa kirjoitti:
Sinä ja tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14603751/perikato-tulee-tanaan
Raivon vallassa kun elelee niin ei muista mitään, kaikki on pelkkää VW raivoa? Vai mitä trolli?Avasin tuon viestiketjun nyt ensimmäistä kertaa, sillä aihe ei ollut minusta kiinnostava. Eikä ketju ole sellainen edelleenkään, sillä tuolta ei löytynyt käyttämääni nimimerkkiä.
Syytöksesi ei perustu mihinkään. Mutta jos siellä joku uhkaili aseella, ilmoita poliisille.
- grgrgrg
100th ajettu auto ei ole runsaasti ajettu. Eihän sitä noilla kilometreillä pitäisi vielä mitään vikaa ollakaan.
- uusipoloilija
Runsaalla ajolla viittasin 1. Polooni, jolla ajoin kolmessa vuodessa 165 tkm. Ajo oli runsasta suhteessa käytettyyn aikaan, ei niinkään kokonaiskertymänä.
- ylimiljoonakm
Niin makaa kuin petaa. Kolmekymmentä vuotta sitten sitten vaihdoin volkkariin, yli miljoona kilometriä tänään takana. 30 000- 40 000 km vuodessa. Nyt menossa mukana Polo classic sdi aey-moottorilla, 480 000 km mitttarissa. Jakohihnan ja rullien lisäksi vaihdettu vain jarruosia, pyöränlakereita ja joitain niveliä. Alkuperäistä mm. startti, kytkin, suihkut ja hehkut. Laturi vaihtoon, 420 000 km mittarissa. Todella huoletonta ja halpaa ajoa, ei ole tarvinnut kiusata korjaamoa eikä kovin paljon itseäkään vaikka tässä mallissa kädet mahtuisi vielä konepellin alle.
- en.usko.sanaakaan
Kaivoit ikivanhan keskustelun että pääsit kertomaan ettei autossasi ole vikoja, mihin pyrit tällä ilmoituksella. Yritätkö kenties valaa uskoa niihin jotka empii tilauksien kanssa?
Laita rekkarit ja huoltohistoriat jakoon niin voisi olla uskottavuutta väitteillä. - uusi_poloilija
Kolmos-Pololla on siis ajettu enemmän kuin itse olen pyöritellyt yhdellä Golfilla ja kolmella viitos-Pololla. Kiitettävä suoritus pikkuautolta, vaikka dieseleiden tietysti pitääkin kestää bensakoneita paremmin ajoa.
44 kilowattia vaikuttaa aika vähäiseltä maksimiteholta, kun omissani on ollut vähintään 51 eli n. 16 % enemmän. Tosin massahan vaikuttaa paljon suorituskykyyn. Paljonko Polo III painaa 1,9 SDI:n kanssa? - ei.kestä.vw
uusi_poloilija kirjoitti:
Kolmos-Pololla on siis ajettu enemmän kuin itse olen pyöritellyt yhdellä Golfilla ja kolmella viitos-Pololla. Kiitettävä suoritus pikkuautolta, vaikka dieseleiden tietysti pitääkin kestää bensakoneita paremmin ajoa.
44 kilowattia vaikuttaa aika vähäiseltä maksimiteholta, kun omissani on ollut vähintään 51 eli n. 16 % enemmän. Tosin massahan vaikuttaa paljon suorituskykyyn. Paljonko Polo III painaa 1,9 SDI:n kanssa?Meriittiä meinaan löytyy 1.9 TDI ollut tosi kestävä käytössä, tässä todisteet, ei pelkkää sananhelinää kuten nuo miljoonia kilometrejä ajaneet harrastaa, totuus on aina toinen jos ei voi todistaa, vanhoista romuista halutaan eroon ja niitä kehutaan surutta:
VW 1.9 TDI meriitit on vahvat, ei kestä mitään, tuon piti olla Volkkarin paras Diesel moottori, okei, kuinkahan huonoja ne muut on :)
http://www.kolumbus.fi/keni1/meriitti2016.jpg
Pahoittelut jos totuus pahoitti mielen. - uusi_poloilija
ei.kestä.vw kirjoitti:
Meriittiä meinaan löytyy 1.9 TDI ollut tosi kestävä käytössä, tässä todisteet, ei pelkkää sananhelinää kuten nuo miljoonia kilometrejä ajaneet harrastaa, totuus on aina toinen jos ei voi todistaa, vanhoista romuista halutaan eroon ja niitä kehutaan surutta:
VW 1.9 TDI meriitit on vahvat, ei kestä mitään, tuon piti olla Volkkarin paras Diesel moottori, okei, kuinkahan huonoja ne muut on :)
http://www.kolumbus.fi/keni1/meriitti2016.jpg
Pahoittelut jos totuus pahoitti mielen.Nimimerkki "ylimiljoonakm" kirjoitti ajaneensa Volkswageneilla yli miljoonan, mutta SDI ei ole ollut käytössä tuosta puoliakaan. Pitäisikö sinun lukea viestejä vähän tarkemmin ennen kommentointia?
- fdgjkkl
Passat ruostui hyvästä hoidosta huolimatta enben aikojaan ( 4 v ---> ), Golf ei sietänyt pakkasia ollenkaan eikä lähtenyt kylmällä käyntiin, Polo vm. 2015 oli kaikin puolin surkea ja vikoja täynnä. Nyt on tämä merkki kokeiltu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068