HJK tytöt 04 järkyttävää

Järkyttynytohikulkija

Olin lenkillä vesalassa kun huomasin junnujen fudismatsin viereisellä tekonurmi kentällä. Vastakkain yllättäen olivat tytöt ja pojat ja nopean googlettamisen jälkeen sain joukkueet selville. HJK edustus tytöt 04 ja Valtti pojat 04.
Peli oli kivaa katseltavaa mutta herranjumala HJK valmentajien touhua!!!??? Tytöt tulivat kuin vapaaottelijat tilanteisiin ja Valtin valmentaja rauhotteli omia poikia ja pyrki pitämään peliä pystyssä. Mitä tekivät HJK valmentajat? Hihittelivät ja naureskelivat keskenään ja huusivat kuin hullut joka kerta kun poika hipaisi tyttöä ja kannustivat omiaan mennä vielä kovempaa. Nostan hattua Valtille viileydestä, vaikkakin parissa tilanteessa pojilla meni hermot, mutta valmentaja onnistui hyvin pitämään tilanteen hallinnassa. Kaiken sen epäurheilijamaisen jälkeen HJK valmentaja meni puhuttelemaan Valtin valmentajaa törkeästä pelistä?! Huomasin, että poika oli hieman yllättynyt tästä, mutta vastasi asiallisesti että kyllä rauhoitutaan vain ja pitäkää omanne myös kurissa ja lähti tilanteesta pois. Saako tällaiset häirikkö valmentajat oikeesti valmentaa?!? Vielä junnu joukkueita jossa pelaajat ottavat mallia valmentajastaan. Pitäisi sen naisen miettiä tarkkaan sitä, onko hän oikealla alalla. Mistä voisi laittaa valitus viestiä menemään? Sääliksi kävi poikia ja ärsytti se miten voi aikuinen ihminen käyttäytyä nuorten pelissä, vielä valmentaja itse....

2

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi125

Hirveetä! ulos junnu maailmasta tollaiset!!!

• tottatosiaanko

Kannattaa ilmoittaa suoraan HJK:lle. Eiköhän sieltä joku valmennuspäällikkö löydy:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37