1. Näitä muita viestejä täällä lukiessani, huomasin että monet jotka ovat ratsastaneet yhtä kauan kuin minä ovat paljon osaavampia. Olenko "jäljessä"?
Olen ratsastanut siis säännöllisesti noin 3vuotta. Olen mennyt käyntiä ja ravia pitkiä pätkiä, myös laukkaa taluttajalla ihan pitkää pätkää, ilman taluttajaa pitkää sivua. Olen tehnyt käynnissä ympyröitä ja suunnanmuutoksia. En ole mennyt esteitä enkä puomeja.
2. Vielä toinen kysymys.
Olen menossa korvaustunnille, ja siellä mennään maastoon. Onko maastossa yleensä taluttajamahdollisuus? En usko että muilla on taluttajia, sillä tunti on tasoltaan C. En ole nimittäin koskaan ollut maastossa, joten olisi kiva saada taluttaja.
Jäljessä??
jälkijunassa
1
91
Vastaukset
- Vastailen
En oikein osaa sanoa täältä ruudun takaa oletko jäljessä. Voi olla, että osaat oppimasi asiat perusteellisemmin ja paremmin kuin toiset yhtä kauan ratsastaneet :) Se on minusta tärkeämpää! Yleensä maastoon (ainakaan talleilla joilla olen käynyt) ei saa taluttajaa, en toki tiedä tallistasi. Kannattaa sanoa vetäjälle, että olet ensimmäistä kertaa maastossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010