Terveysasemat vosi mielestäni yksityistää !

tollotvaihtoon

Ihmiset valittavat että sieltä ei saa apua.
Käytin tänään potilasta terveysasemalla korvakivun vuoksi ja yksi hoitaja laittoi
toisen hoitajan luokse ja toinen hoitaja tuumasi että siellä on mätäpahkura, eikä
tehnyt mitään.
Huomenna aika yksityislääkärille.

Turhaan menee veromarkkoja kun ei saa apua. Ulos vaan lääkärit ja hoitajat
terveysasemilta ja tilat yksityisille. Tulee lisää työttömiä; tulkoon vaan, tyhjän saa
pyytämättäkin.

8

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta puhut. Minäkin soitin terveyskeskukseen, kun olisin tarvinnut vain lääkärintodistuksen. Ajanvarausten jakaja sanoi aivan pokkana, että mene yksityiselle, meillä ei ole aikoja kahteen kuukauteen.

Kirjoitit avauksesi lopussa, että tulee lisää työttömiä. Itse asiassa ei tule, jos kaikki terveyskeskukset yksityistetään. Lääkärit ja hoitajat vain siirtyvät yksityisen firman työntekijöiksi ja potilaat alkavat päästä tehostuneeseen hoitoon. Kaikki voittavat.

• tollotvaihtoon

Korvan kanssa käytiin tänään yksityislääkärillä, teki 40 minuuttia ahkerasti työtä ja
      puhkaisi korvasta paiseen ja otti pumpulitukon.
      Kyllä on helpottunut olo kun olen juoksuttanut potilasta monia monia kertoja terveys-
      keskuksessa ja nyt yksityislääkäri sanoi: "Potilas paranee."
      Maksoi vaan 71 euroa.

• yksityisettehokkaampia

Terveysasemien tehoton toiminta lakkautettava.

• Yksilensiylikäenpesän

Berner kun se tämän ketjun aloittaja on, sen verran tuubaa koko aihe ja ajatus. Julkista ei pelureiden käsiin anneta, ikinä.

• mikämikämaassa

• Yksilensiylikäenpesän

• ooooopelius

Samoiten eduskunnan armeijan ja koulut.

• ooooopelius

Ja taksit, joka nurkalla tulee vastaan ja aina tyhjinä? Mihin niitä tarvitaan kun on oma auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe