Win 8 työpöytä

Raapii__

Nyt alkaa kyrsiin ja pahasti, miksi työpöytää ja kuvakkeita ei saa pysymään siinä missä minä haluan, esim. sähkökatkon jälkeen kuvakkeet on päin helvettiä, haluan että kaikissa koneissa olis sama näkymä, ettei tarvi hakea ympäri pöytää, missähän se x-kansio nyt on. Olis niin paljon helpompaa tämä touhu, kun ne työmaakansiot pysyis yhessä nipussa tuossa oikeassa yläkulmassa, ja kuvakansiot tuossa nipussa mihin minä olen ne laittanut, mutta ei, joka helevetin kerta niitä pitää hakea. Niitä nyt vaan sattuneesta syystä on paljon pöydällä noita kansioita, ja olen tottunut tähän systeemin.
Kertokaa oi miu mau...

12

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko tallentanut niiden paikan? Meinaan vaan kun mahdollisesti niiden paikat tallentuu kun kirjautuu ulos tililtä niin jos säädät kuvakkeet ja jäät odottamaan sähkökatkosta niin eivät välttämättä tallennu.

Tosin, Windows 8:a ei ole muutenkaan tarkoitettu mihinkään työpöytäkäyttöön joten ominaisuutta ei ehkä ole. Kyllä ne sovellukset sinne alkunäkymän ruutuihin jää haluttuun kohtaan.

• miksi-kauppasi

Miksi MS kauppasi PC-koneisiin käyttöjärjestelmää mikä ei edes ole tarkoitettu työpöytäkäyttöön?

Taitaa jäädä mysteeriksi.

• miksi-kauppasi kirjoitti:

Miksi MS kauppasi PC-koneisiin käyttöjärjestelmää mikä ei edes ole tarkoitettu työpöytäkäyttöön?

Taitaa jäädä mysteeriksi.

Koska tableteissa ja taskukoneisa on niin pieni näyttö, että työpöytäkäyttö ei oikein suju. Sama pätee myös niihin pieniin läpppäreihin. Tarkoitus kun oli yhtenäistää.

Kuluttajat ei muutenkaan yleensä tarvitse mitään työpöytää vaan valmiita palveluja kulutettavaksi (nythän puhuttiin ensisijaisesti kuluttajatuotteesta eikä työkäyttöön tehdystä) ja ihmisten ostokäyttäytymisestä on voitu päätellä, että tällaista haluttiin. Kyllä Microsoft seurasi markkinoita ja ihmisten ostokäyttäytymistä eikä siltä jäänyt huomaamatta miten suosittu iPad oli.

Yrityksille toki oli työkoneiksi kaiken aikaa saatavilla Windows 7:aa joka oli tehty työpöytäkäyttöön HTML5 sovelluksille ja vanhoille sovelluksille. Uudet WinRT sovellukset tuotiin ensiksi juurikin kuluttajille kokoruudun viihdesovelluksiksi ja mobiililaitteisiin ja nykyään sitten ollut pitkään myös työpöytäkäytössä HTML5 sovellusten rinnalla.

• ubuntu_toimii

Vaihda se vakoileva windows toimivaan tietokoneen käyttöjärjestelmään.

• Lörtsypete

No mikä se kunnon käyttis sitte ois?

• hupsups
      • jeesusteiänkans

Hanki ite, kysyinkö minä upsia........

• ei_voi_taata
        jeesusteiänkans kirjoitti:

Hanki ite, kysyinkö minä upsia........

ettei kone sekoo sähkökatkoissa.

Läppäri toimivan akun kanssa sietää sähkökatkot.

• omi.nai.suus

Ei siihen sekoamiseen sähkökatkoa tarvi.

• aslakkiki

Klikkaa hiiren oikealla työpöytää ja ota ruksi pois "view" -->"autorange icons (sama suomeksi)", jos nyt oikein muistan menneisyydestä.

• Raapii__

Järjestä kuvakkeet automaattisesti, oli pois päältä,
        mutta tuo Tasaa kuvakkeet taulukkoon, oli päällä.
        No katsotaan miten äijän käy, kiits...

• Raapii__

Ei, ja ei, kone kun päivittää, sammuttaa ja käynnistää itsensä uudelleen,
      niinpä pöytä on taas sekasin ku neljäntuumanrautanaulalaatikko, ei sitten mitään järjestystä, ei edes nimen, tyypin tai minkään mukaan "sekotettu"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe