O'bass

Suikkila

Mitäs turkulaiset tykkää Suikkilassa sijaitsevasta ravintola O'bassista?

Itse käynyt paikassa jo jonkun aikaa, ja tykästynyt kovin, olen saanut uusia tuttavuuksia ja aika ko. paikassa kuluu kuin siivillä...

Mielipiteitä?

36

6679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heipä hei... Olen käynyt O'bassissa ja tykkään myöskin paikasta erittäin paljon. Hinnat ovat Erittäin edulliset ja henkilökunta ammattitaitoista.

• BeatGoesOnAndOn-M

paikka

• -Valonkantaja-

Siel on kohtelias ja ripeä nainen myymässä!

• kanttis
        -Valonkantaja- kirjoitti:

Siel on kohtelias ja ripeä nainen myymässä!

minkä näköinen tytteli on kyseessä?

• pois muuttanut

Turun paras "paikallinen". Tulee välillä käytyä siellä vieläkin, vaikka en Suikkilassa enää asukaan. Hyvän paikan löysit ;)

• Banaanirosvo

Erittäin hieno paikka. Muutin juuri Los Angelesista suomeen ja sen kaupungin superjulkkiksia täynnä olevat superklubit eivät ole mitään verrattuna "beissiin" ja sen kävijäkuntaan. Kun mukaan lisätään vielä huippuesiintyjät ja erinomaiset tilat, on meillä käsissämme Suikkilan oma Studio54. "Tänne mä palaan vielä, tänne tulen kotiin, kotiin jota kaivannut oon"

...sidu oli myös hyvää.

• Tarkkailija

että on jo monta vuotta sitten tehnyt konkan ja ko.paikkaa ei ole olemassakaan!

• Surfer Boy from SF

Studio54

...oli Nykissä. Jackass!

Katso vähemmän BayWatchia ja käy enemmän kouluja. Teillä siellä Suomessa ne on vielä jopa ilmaisia. Kaliforniaan kaltaisesi pääsee vain puhelimella.

Take care Dude :)

• BrainlessfromLA

Joo minakin olen taalta Losista jackass myos, kommentoin aina 5 vuotta vanhoihin topicceihin

• adsfb

nyymi virgin

• EemelivaiPeppi

Kävin tännän. Ei löytynyt haluttua olutta ja paikallislehtikin puuttui. Tunnelma tyypillinen sunnuntai illan.

• Suikkilalainen

Juu, omistaja vaihtunut ja hyvä tunnelma on kadonnut sen myötä. Nykyisin lähinnä rähinäkuppila teemalla

• PataOnValttia
        Suikkilalainen kirjoitti:

Juu, omistaja vaihtunut ja hyvä tunnelma on kadonnut sen myötä. Nykyisin lähinnä rähinäkuppila teemalla

Ja millälailla se on muuttunut rähinäkuppilaksi? Ennemminkin vaihtunut eläkeläisten saattohoitokodiksi kun nuoria väheksytään.

• PataOnValttia

Ja muuten tosi hyvä että sieltä on osa vanhoista kantturoista saatu pois kukaan ei niitä sinne kaipaa :)

• Kyllästynytobassiin

Paska paikka tätä nykyä. Vähän ihmisiä käy. Henkilökunta aivan perseestä, lukuunottamatta 2 henkilöä. Kun tulet baariin ei moikata. Entiset kanttikset eivät käy enää. Henkilökunta, välillä samapäivänä tiskin takana hetken päästä hörppimässä kahvimukista viiniä. Ei enää kiva paikka

• Oldsuikkila

Ennen ollut hyvä porukka, mutta henkilökunta on aivan perseestä! Vanhat omistajat pitivät hyvää meininkiä baarissa, nykyään täällä ei edes moikata jos jotkut eräät ovat töissä, helvetin ylimieleistä henkilökuntaa, silloin kun o'bassin omistaja vaihtui oli oikein mukavia aluksi, mutta sitten muuttuvait ihan kusipäisiksi! Omat juotavat mukana henkilökunnalla ja hörppivät omista mukeista!! Hyvä henkilökunta lähtee ja paskat jäävät mämä kusipäät!! Vanha o'bass takaisin!!! Liikaa porttikieltoja ihmisille, ja asioihin ei puututa. Henkilökunta iskee asiakkaita, oikein kunnon ravintola, mielummin jo joku miesten haku baari henkilökunnalle!! Vittu mä sanon !

• Oldsuikkila

Yks asia käyn harvoin obassissa, ja ainaku olen käynyt olen kuullut pahaa :D

• Kyllästynytobassiin
        Oldsuikkila kirjoitti:

Yks asia käyn harvoin obassissa, ja ainaku olen käynyt olen kuullut pahaa :D

Eikö saa ilmaista millaista baarissa nykyään on. Täällä kysyttiin mielipidettä

• Oldsuikkila
        Kyllästynytobassiin kirjoitti:

Eikö saa ilmaista millaista baarissa nykyään on. Täällä kysyttiin mielipidettä

Niimpä, mutta ei ole enää hyvä paikka niinkuin ennen

• ristoruti
        Oldsuikkila kirjoitti:

Niimpä, mutta ei ole enää hyvä paikka niinkuin ennen

Onko siellä nykyään kaikki Turun juopot homopojat vai??

• Kyllästynytobassiin
        ristoruti kirjoitti:

Onko siellä nykyään kaikki Turun juopot homopojat vai??

Ei käy juopot eikä homotkaa enää... Väki vähän niinku vähänee

• zuikkilassataas

Kuollut alkaa olla, vanhat juopot häipyneet kuka mihinkin ja uusia ei ole noussut peräkammareista tilalle.. Omistaja joka sen osti vuosi sitten ja sai hetkeksi hyvän draivin aikaan, häipyi syksyllä jotenkin kuvioista, joku ylipyntätty vanha muija siellä pomottelee nykyään. Viime syksyn jälkeen ollut aika alamäkeä taas.
      Eipä taida olla pitkäikäinen paikka

• Pahatar2

Tää oli hyvin sanottu, ja pitää paikkaansa. Ei auta enää mikään samaan baaria pystyyn. Olemattomia porttikieltojakin annettu, naurettavaa.

• huone86vuonna76

Onko se paikka muka elossa vielä?

• bnmkkjhgf

Se onkin nykyään Ob`Ass

• suikkilatar

Siivoton paikka, kumisee tyhjyyttään. Ei ole taidettu rempata eikä edes kunnolla siivota 70-luvun avajaisten jälkeen

• Qaz106

Huonot on auki olo ajat. Telkusta ei tuu musaa vaan jalkapalloa. Käytän nättärin bubia 😇

• Pahatar2

Nyt tuli uudet aukioloajat, mutta ei se mitään muuuta.

• lkjhgfds

O``
      bass on ihan kiva. Pakko olla hyvä ja tasokas paikka kun kaikki maksaa 40% enemmän kuin muissa kortteliräkälöissä

• vilperttinne

Omistajan vaihtumisen myötä hyvä henki hävisi. Surullista. Muutama kiva nuori ihminen myymässä, mutta kun paikassa ei ole isäntää eikä emäntää, homma on kylmää. Ennen oli perheyrityksen sympaattinen henki, nyt homma täysmoukkien käsissä.

• pakumies671

En ole kyseisessä lähiökuppilassa käynyt, mutta ne missä olen, on kyllä tullut käsitys että kaikki lähiökuppilat on täynnä enemmän tai vähemmän luuseritason porukkaa, johon joskus joku satunnainen ohikulkija eksyy. Vakiojuopot kertoo kerrasta toiseen toisilleen miten niistä melkein tuli jotain. Kaikkein säälittävimmät ei pärjää edes keskustelussa vaan niilden pitää saada tapella. Sen tason suurkuluttajia on että sillä on merkitystä maksaako tuoppi 5 vai 6 euroa. Normaali terve ihminen juo vuodessa senverran vähän että missään ei ole liian kallista eikä hinnan takia tarvii lähiöräkälöihin jäädä.

• Calicali26

Sellaista valkoista roskaa siellä Suomessa piisaa...

Onneksi muutin.

• Railatar72

Aloimme käymään miehen kanssa syksyllä siellä ja me pidämme paikasta. Väkeäkin on yleensä arki-iltana kivasti. Lautapelejäkin löytyy, tosin ne kaipaisivat päivitystä. Mukava henkilökunta, ja paikkaan sopiva tuotevalikoima. Hinnat aika korkeat, mutta tunnelma ja palvelu on lämmintä. Kokolattiamatto on hirvitys. Kiva lähiöpubi!

• Anonyymi

Uusi alku 1.6.2024, kun ravintola avattiin remontoituna uuden ravintoloitsijan voimin. BarToimisto ja Röölänranta ovat myös tämän uuden yrittäjän hoivissa.

• Anonyymi

Omistajan vaihdoksen jälkeen 2024 mennyt vielä surkeammaksi siitä mitä oli ennen muinoin, kalliit hinnat lähiökuppilaksi. Epäystävällinen henkilökunta.

• Anonyymi

Pummien kolo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe