Olen vegaani ja käyn peurakytiksellä. Koska en lihaa eettisistä syistä syö niin joudun aina viskaamaan peuranraadon metsään. Onko rikos jättää peura syömättä ja viskata se metsään supien ruuaksi ?
Toinen kysymys koskee alkoholia. Kaverit seurassa väittää että juovuksissa saa ajaa hiekkateillä. Pitääkö tämä paikkansa? Pera kivinkovaa väittää että huolettaa saa juopotella kunhan pysyy hiekkateillä. Asfaltilla joutuu puhaltamaan.
Olen vegaani.
3
136
Vastaukset
- Sateenkaaripoitsuko
Siinäpä aloituksessa Huvimetsästäjä taasen paljasti itsensä. Eikä vähiten siksi, että tappaisi huvikseen, vaan koskapa kertoo käyvänsä imuttamassa hiekkatiellä.
- Veekani
-Juu nääs yleensä oman kunnan alueella on saanut ajella juovuksissa aina kotiin asti .
-Jos olet todella vegaani niin et jaksa "peuroja viskellä " ensinnäkin ja toiseksi aika trolli juttuja levittelet . - asdfwertwe
Kyllä meirän kylällä on konstaapelit sanoneet notta lahtivajalta saapi kotiin ajella. Peurassa on niin vähän lihaa että se kannattaakin vipata mettään. Itse ammun niitä pellolle ja annan supien siivota jäljet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276