Mikä olisi toimivampi tuote tummille silmänalusille?
Olen testannut monet markettien meikin alla käytettävät tuotteet, muttei niistä juuri apua.
Voisin ostaa hintavemmankin meikinalustuotteen (kunhan ei mene ihan överiksi), jos selvästi tehokkaampi ja on kuitenkin riittoisa käytössä.
Aasiassahan markkinoilla enemmänkin niitä kunnolla vaalentavia meikinalus- ym tuotteita, onko niissä myös silmänympärysiholle hyviä tuotteita?
Etsin tuotteita, joita voi käyttää meikin alla, sekä hyviä peitetuotteita.
Minulla keskimääräistä ohuempi iho silmien ympärillä ja silmänympärykset pysyvästi tummat. Parhaiten auttaisi tietysti jotkin täytehoidot, muttei ole nyt vara sellaisiin, varsinkaan kun nekin pitäisi uusia tasaisin väliajoin.
Minulla on käytössä Lancomen 2 peittävintä meikkivoidetta ja peitevoiteista 1 Inglot-merkkinen ja 2 Lancomelta.
Syynä on sopivampien meikkituotteiden lisäksi toki myös osaamisen puute meikkauksen suhteen.
Mikä oikeasti toimii tummille silmänalusille?
mustasilmä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058