Arvostele mun tissit

nainenhaluaamielipiteen

19

3137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hämärä kuva mut aika kivat ja pystyt on sun tissit kyllä noita ois kiva puristella ja imeä tykkäisitkö

• Jaapero

Voi jessus sentään 😂😂😂

• 10 plus

• Erittäin kauniit ovat, mielellään katselisi livenäkin Ja tuskin vain katseluun jäisi ;)
      10

• rennosti.m

Täysi kymppi, mutta kertoo vain rinnoista.

Tyttöystävälläni oli yhtä täydelliset, ja kiinnitin niihin paljon huomiota ja hyväilyä, niin kuin opaskirja neuvoi. Tämä sai kerran lausuneeksi, ettei ymmärrä, miten suuntautuneita miehet ovat rintoihin. Enpä ollut minäkään, kunhan olin lukenut, mitä tytöt haluavat.

Ehdottomasti tärkein on herttainen luonne. Herttainen tyttö myös usein näyttelee vittuaan, levittää sitä ja on paljon alaosattomassa asussa. Siinä ei voi liioitella. Erityisesti on jäänyt mieleeni, kuinka vaimoni toisen parinkin läsnäollessa tarjoili aamupalaa yöasussansa, johon kuului vain keltainen lyhyt baby doll -yöpaita, ja vittu oli aivan paljaana. Hän oli kuin suloinen prinsessa.

On kyllä totta, että rinnat ovat joillekin miehille tärkeät, mutta kaikille miehille tärkeämpi on vittu. Ja tässä suhteessa miehet eivät todellakaan ole kranttuja. Lähes aina vittu on häkellyttävän kaunis, oli se sitten viivavittu tai pursuvat sitten sisemmät häppärit näkyviin, ja oli se sitten tumma tai vaalea. Kukkiakin on erilaisia, mutta kauniita ne silti ovat, ei tosin niin kauniita kuin naisen sukupuolielimet.

Olet saanut kauniit rinnat. On syytä olla iloinen. Mutta kaikkein tärkein on hertainen luonne.

• Aikas namit

• Lisääkommentteja

Up!

• Lollorollo

Ihan nätit jotai 8. Itse tykkään isoista rinnoista. Liian pienet siis mut nätit.

• fer434

Näkyy vain musta kuva ei tissejä :(

• Kirkaatkuvat

Kauniit taitavat olla? kuva kovin musta... laita uusi.

• 10. Kauniit tissit sulla, olisi mukava puristella ja imeä nännejäsi

• Jasha1

Seisoo heti tuollaisille tisseille.

• 32w

Miksei valot oo päällä?

• ukm

namut

• Ihanat ovat, annan 9 . Nännit tosi hyvät, niitä olisi kiva pidellä ja imeä. Ne saavat 10

• Koskettelisin

9. Oikein nätit. Pitää jättää arvosteluvaraa, jos joku muu näyttää.

• Täydelliset, kämmeneen sopivat, ei liian isot ...... Harvoin näkee noin kauniita rintoja❤️

• Kauniit ja hyvän malliset mutta vähän pienet on minun makuun. 7

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe