Onko minkäänlaisia kokemuksia bldress.fi sivustosta? Onko luotettava ja vastaavatko tuotteet sitä mitä väitetään (kuvia,kokoa yms.)? Uskaltaisko sieltä tilata vanhojenmekon?
Onko kokemusta bldress.fi sivustosta?
7
144
Vastaukset
- mietteliäs13222222
itse mietin just samaa
- HMMMMMMMM
Täällä kans ihmetyttää... Sama häämekko Niinattaressa 900e ja tuolla 73e...
- Morsio2017
Itse uskaltauduin tilaamaan Bldressistä hääpuvun mittatilauksella. Vaan niin rakastuin yhteen heidän puvuistaan. Ja hintakin oli varsin rakastettava. Nyt jännityksellä odottelen, mitä tulee..
- Mor17
Kerro sitten saapuiko? Itse tilasin myös, mutta jännittää mitä tulee vai tuleeko mitään.
- Mor17
Itseasiassa, klikkasin heidän sivuillaan olevaa FB linkkiä ja aika karua luettavaa:
https://www.facebook.com/iziladyfashion/?ref=hl Ihmisten kommentit tilauksistaan. - Morsio17
Mekko tuli ja on täydellinen.Toimitus oli prikulleen kaupan ilmoittamaan aikaan ja mekko juuri sellainen,mitä tilasin.Laatu mielestäni myös oikein hyvä.Olen enemmän,kuin tyytyväinen!
- Mor17
noniin. täällä oli hyvä kokemus. Mekko saapui, oli mitä tilasin ja laatu oli suht ok noin kiinan tilaukseksi.
Eli jos haluaa jännitystä elämään niin on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144