Käveli vastaan heppuja joilla oli hienot puvut päällä ja Jeesus kyltti rinnassa.
Sanoin näille miehille, en usko, uskon henkisyyteen, en usko uskontoja!
Miettikää ihmisen historiaa ja että kuinka paljon eri uskontoja on ihmisen historiassa ollut ja on edelleen. Mikään uskonto ei ole oikea!
Minun neuvo on, uskokaa luojaan! Kaikki mitä koette täällä on lähtöisin luojasta, creator. Jokainen tähti, planeetta, atomi, elektroni, puu, lasi, rakennus, koira, kissa, sinä ja minä on luojasta. Toinen asia on rakkaus, luojan rakkaus on 1000 000 000 kertaa vahvempi kuin sinun ensirakkaus, luojan rakkaus on hippunen täällä maan päällä että saadaan uusille sieluille kokemusta kehittyä, elämä on oppimista.
Tämäkin teksti ei ole minusta, se on viesti luojalta teille kaikille!
Älkää tuputtako Jeesusta!
keps
3
72
Vastaukset
- keps
Oppimateriaalia!
https://www.youtube.com/user/timotahvanainen1 Kirjoitat ; älkää tuputtako Jeesusta .. sitten ilmoitat itse olevasi yhteydessä Luojaan kuin Jeesus ja tuot julki opetuksiasi . Oletko opettaja ?
- Vain.Jeesus.pelastaa
Niuvanniemi ja muut lataamot on täynnä ns. henkisyyden kannattajia...!
MUTTA VAIN JEESUS PELASTAA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509