Negatiivinen julkisuus nostaa katsojaluvut nousuun.Paha pistetään valjastamaan hyvää.
Väitelyähän juuri he halusivat mielipideohjelmassa. Oliko sitten eriäväisyyksiä ohjelmasta.Koska Jumalan sanasta ei sovi kiistellä se on totta.Miksi ihmiset eivät usko omaan intutioonsa,jos joku ei kiinnosta tai ei halua katsoa miksi katsoa?
http://www.tv7.fi/vod/player/50253/
M&M matkassa.
3
166
Vastaukset
- Tarkkaväännös
Tässä lisää negatiivistä. 2Kun.20:7. Ja Jesaja sanoi: Toimittakaa tänne viikunakakkua. Niin he toivat sitä ja panivat paiseen päälle; ja hän parani. Biblia (1776). Ja Jesaia sanoi: tuokaa minulle fikunarypäle. Ja he toivat ja panivat paisuman päälle, ja hän tuli terveeksi.
- hapatusta12
Kyllähän se kakulla ja rypäleellä ero on.Jos joku koettaa kakulla ja miettii miksi ei toimi.Kyllä testamenteissa on niin paljon eroja.Itse myös käytän tuota Bibliaa 1776 sekä ehdoton 1933-38.Tyttäreni luki 1992 Rippiraamattua ja koki haluavansa vanhemman käännöksen.Kait se Pyhähenki siittä hänelle puhui.
- Ingenjör_81
Lähes 11,000 kertaa pian katsottu ja palauta suoraan minulle on ollut lähes täysin positiivista. Olen tyytyväinen, että nyt kysellään, keskustellaan ja tutkitaan asioita - johon Raamattu kehottaa.
"Ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle; älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä." - Efesolaiskirje 5:10-11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556