Mitä kokemuksia teillä on opetuksen laadusta? Itse olen pettynyt opettajan kykyyn opettaa ryhmää, joka koostuu suomalaisista ja maahanmuuttajista suhteessa 50/50. Suomalaisille opetus on puuduttavan hidasrytmistä ja maahanmuuttajat ei sitten pysy siinä papereiden pyörittelyssä perässä kun opetus tapahtuu pääasiassa monisteista joita käydään läpi tunti tolkulla. Sitten itse fyysiseen työhön ei tule minkäänlaista perehdytystä vaan pistetään kylmiltään hommiin. Ja taas kuluu aikaa hukkaan ihmettelyyn. Koulu kestää kaksi vuotta, joten kiirehän tässä tulee.
Aikuisopiston opetuksen taso
kipinäksikö
2
120
Vastaukset
- aimikä
Aikuisopisto? Mikä? Missä?
- Kaisuli70tre
Aikuisopistossa Pirkanmaalla oli ainakin hirveä " natsi " - opettaja, pelotteli näytöillä (tarkoituksella ) ja muutenkin nautti opiskelijoiden kiusaamisesta ja pilkkaamisesta. Purki omaa elämäänsä oppilaisiin. Näin kotityö/puhdistuspalvelualalla. Suomea ymmärtämättömät tykkäs, koska eivät ymmärtäneet opettajan puhetta vaan pitivät normaalina toimintana Suomessa ( ei kai aikaisempaa kokemusta ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226