Lexus, "sisustassa laaduttomuutta aistittavissa"

Lepsulexus

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000000858334.html. Tässä sanotaan että laaduttomuuta on aistittavissa sisustassa. Miksi lexus sitten on premium maasturi? Lisäksi konetta sanotaan puhdittomaksi ja että se kone huutaa kovaäänisesti. Miten lexus voi olla premium? No tosiasiassa lexus ei ole premium vaan toyota.

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThomasEdison

Heh-heh. 'Nappulaviidakko' toi kirjoittajan mukaan tuon 'laaduttomuuden' tunteen. Ei siis materiaalit. Eikä varsinaiset design-asiat. Kirjoittaja vaan oli sormi suussa monien toimintojen kanssa. Ja tottumaton kyseisen merkin käyttökytkimiin. Itse asiassa, 'nappulaviidakko' on juuri se, joka on käyttäjä-ystävällinen verrattuna näyttöruudun valikkojen kautta surfailuun, joka toki sekin löytyy tuosta NX:stä.

Asiasta toiseen Teslan sisustuksessa olen juuri ihmetellyt tuota laatuvaikutelman puuttumista. Materiaalit ovat kyllä asianmukaiset ja saksalaisten premium-merkkien tasolla sekä näyttöruutu todella iso eli vältttämättä sen valmistus ei ole ollut erityisen halpa...mutta design-puuttuu. Sisustus on valitettavasti vanhahtava ja kirveelläveistetyn oloinen 'lauta'-muotoilun takia. Sama koskee pitkälti ulkopinto, jotka mielikuvituksettomia. Tesla please, seuraavaan sukupolveen myös design-panostuksia ja myynti-osasto kiittää!

• No_reply

ThomasEdison, luulitko tosiaan että perustellut näkemyksesi johtavat rakentavaan keskusteluun suoli24:ssä? Varhaisteinit täällä pääasiassa yrittävät provosoida.

• Onneksi_sinun

Toyota-trollipojun kirjoituksissa ei ole koskaan ollut laaduttomuutta havaittavissa. Taso on tasaista peruskoulun tuotetta vuodesta toiseen. Ilmankos ne potkivat amiksestakin kahden viikon kuluttua aloituksesta pojun pois alisuorittamisen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe