kun juo viinaa ja tulee humalaan

henkikännissä

Onko olotila samanlainen pyhänhengen kohdatessa.

9

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkäy

Jos liikaa juo, henki pyrkii ulos.

• EiTodellakaanOle

Minulla on silloin, kun pyhähenki kohtaa, kiitollinen ja onnellinen olo. Nuoruudessa olen ollut monta kertaa kännissä ja voin sanoa, ettei ole yhtään samanlainen olotila.
      Yleensä minulla on silloin rauhallinen olo. En tunne tarvetta hillua mitenkään.
      Ainoastaan kerran, kun tulin nuorena joskus 15 v kokouksesta kotiin ja, kun astuin ulkoovesta sisälle, minut valtasi niin suuri kiitollisuuden tunne, että kaaduin eteisessä polvilleni ja löin käsiäni yhteen :D
      En jaksanut, osannut välittää näkikö minut joku siinä vai ei :D Kotiväkeni ei ollut uskovaisia.
      Se oli kerta humaus, kun olin polvillani lattialla ja kiitin kiittämistäni, meni vähän kuin ajan taju :D

• EiTodellakaanOle

Ja en osannut odottaa edes, että mitään tapahtuisi. Aukaisin vain ulkooven ja yhtäkkiä minut valtasi niin hirveä kiitollisuus ja rakkaus, että notkahdin polvilleni. En muista, kauanko olin polvilani.
        Näin jälkikäteen hyvä, että ehdin sisälle kotiin, enkä keskellä lumista katua tupsahtanut. Sillain Jumala odotti, että sentään kotiin asti pääsin :D
        Kyllä Jumala on ihmeellinen. Hän tietää aivan kaiken!

• epilepsia1

Ei kai sinulla ole ajokortti voimassa.

• Ei ole mitään tekemistä viinalla hengen kohtaamiseen,paholaisen henki kylläkin apinoi.

• deliriumhenki

Siis pullonhenki on jotain sinnepäin.

• Kirjakääröt

Sananl.23:30. Biblia (1776). Siinä, kussa viinan tykönä viivytään, ja tullaan tyhjentämään, mitä sisälle pantu on.

• HumulusLupulus

Tuleeko viinan juonnista humalaan? Ihanko Humulukseen lupulukseen?
      No johan oli uutinen! Ei voi olla totta!

• Anonyymi

Jatka vain juomista, kyllä se siitä hengeksi muuttuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe