Opettaja sekoaa

Kaveri88

En ihmettele että opettajat sekoavat tänä päivänä.he yrittävät opettaa ja sivistää näitä vitun finninaamaisia räkäposkia jotka pelaavat puhelimellaan ja katselevat YouTubea joku ikinen tunti!jos katoitte videon mikä YouTubeen oli laitettu niin miks ei ollu kuvattu mitä tapahtui ennen ku opettaja levis?opettajilta on otettu kaikki valta pois ja pennut saavat hyppiä nenille eikä kukaan pysty siihen puuttumaan.no odottakaa vanhemmat kun lapsukaisenne kasvavat täysikäsiksi niin saatte elättää heitä.ps.me ollaan nuoriso me ollaan tulevaisuus!niinpä 😂

5

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahdesjärvi

Samaa mieltä!

• tolkutontamenoa

Huomaa jo päiväkoti ikäisistä lapsista, että ei ole minkäänlaista kuria pidetty, ei ole sääntöjä, ei mitään arvoja, vanhemman sanaa ei kunnioiteta, viisi vuotiaat räkyttää aikuisille vastaan. Nykymaailmassa yleisesti ei ole enää mitään sääntöja ja arvoja, kaikki voivat elää ihan niinkuin huvittaa, MUTTA JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ KAIKILLA ON PAHA OLLA, VARSINKIN LAPSILLA JA NUORILLA. MISTÄ MAHTAIS JOHTUA??!!Kyllä koulussa opettajan pitää olla auktoriteetti, jota totellaan ja en voi uskoa, että tunnilla saa olla puhelimet näpissä, ihan uskomatonta. Missä vaiheessa koulusta on tullut noin löperö!!!

• HenrikMikael05

Voisin sanoa että olen erittäin iloinen luokastani, kaikki kuuntelee kun ope opettaa (hän on vielläpä tosi hauska ope vaikkakin jo yli 65v), kukaan ei huuda, ei saa olla puhelimia tunilla. Harmi vain, ku olen nyt 6lk nii ens vuonna ope vaihtuu :(. Olen siis 6b, jos katsoo mitä 6a luokassa tapahtuu nii ei hyväpäivä, Kirjat lentelee ympäri luokkaa, kaikki huutaa ja ei tottele yms. Tossa pari päivää sitte 6a:laiset (joku 3) poikaa lähenteli yht tyttöö.. SIIS MITÄ :d.. sama juttu 6c luokassa.

• Yyr

Ikäväähän tuo on jos Opettaja menettää noin pahasti malttinsa, mutta kuitenkin hänen pitäisi olla se viisaampi.

• jospatietäisitte

Opettaja on vain ihminen, kyllä jokaisella tulee se raja vastaan, semmoinen ei varmaan ymmärrä, joka ei joudu olemaan jokapäivä lasten kanssa tekemisissä monta tuntia. Nykyään jo perheet on niin haastavavia, lähes kaikki vanhemmat on eronneet ja on monenlaisia uusperheitä ja kasvatusvastuu on päiväkodeilla ja kouluilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40