Eli oikeasti villi länsi meininki.
http://www.findance.com/uutiset/31135/tatuointimusteet-voivat-aiheuttaa-syopaa-ja-vuosia-kestavia-haittavaikutuksia-tama-on-vaarallisin-vari
No ainahan on arpi ja pottomerkit..
Kuka tietää mitä musteet sisältävät
2
133
Vastaukset
- Äärirajoille
Tekee itse musteet niin tietää mitä sisältää.
- Enoleitsetuhoinen
Tatuointimusteissa olevat väriaineet eivät ole tarkoitettu laitettavaksi ihoon, vaan ne ovat värejä, joilla esimerkiksi maalataan seiniä.
Jokainen ottaa itse riskin, miten tällaiset kemikaalit vaikuttavat elimistössä. On yleinen harhakuva, että värit muka olisivat täysin tutkittuja ja turvallisia ihon alle laitettavaksi. Ne ovat turvallisia seinään tai huonekaluihin maalattavaksi. Tässä on suuri ero.
Tämän vuoksi välillä tulee mietittyä, onko tatuoijat hölmöjä ja heidän asikkaansa hyväuskoisia?
Oma ideologiani on, että yritä saada ympäristöstä mahdollisimman vähän kemikaaleja. Värjään hiukseni niin, ettei väri kosketa päänahkaani ja muutenkin värjään hiuksiani harvoin. Syön niin puhdasta ruokaa, kuin nykymaailmassa on mahdollista. Kasvatan osan kasviksistani itse. En ole itsetuhoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134