Ulkolaiset miehet suomi24

writebritish

Onko joitain tyyppejä ketä kantsii varoo Hesasta tai Uudeltamaalta...valkoihosia?

4

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle-kullikova

Minua:) olen nussinut jo niin montaa naista suomi24 treffeillä etten enää muistakaan... 80-90 nyt joka tapaiksessa. Niin ja en halua seurustella:)

• kallekustiikullioo

Iha kaikkii tyyppei suomi24treffeil kannattaa varooo...myös naisii kanssa..
      ulkolaisii myös---
      minua ei:D

• syyt_ja_seuraukset

Silloin ei kannata tavata, jos epäilee miestä uhkaksi. Nainen varmasti treffejä löytää.

• Minua.jo.varotkin

No näitä ei ainakaan kannata varoa, ei ole muutkaan varoneet vaan suorastaan hakeutuneet tällaisten seuraan:

Asiantuntijat kertovat, miten se onnistuu:

"Kaikki neljä IS:n sunnuntaina haastattelemaan naista pitivät Smithiä tapailusuhteen aikana erittäin hyväkäytöksisenä ja huomaavaisena herrasmiehenä, joka osoitti suurta kiinnostusta naisia kohtaan ja hemmotteli heitä.

– Useimmiten hän pyysi luokseen syömään tai katsomaan elokuvaa. Ja sen jälkeen valvoimme aina todella myöhään, ja siksi jäin usein hänen luokseen yöksi, yksi nainen sanoo.

– Hänen kanssaan oli todella helppoa puhua ihan kaikesta ja hän halusi olla aina tukenani. Hän osaa käsitellä naisia ja hän saa ihmiset luottamaan itseensä todella nopeasti. Hän on hyvin taitava puhuja.

– Toisaalta hän oli myös hyvin omistushaluinen ja toisinaan hän saattoi suuttua, jos hän oli saanut vihiä jostain muusta miehestä, yksi naisista kertoo."

Eli kun tuollaiseksi alat ja naamassa on suojaväri, ei Pillusta ole Suomessa puutetta! Ja mitä se kertookaan suomalaisista pillunomistajista? Toivottavasti videot vuotavat joskus nettiin. Ja vuotavathan ne!
      Sieltä sitten uudehko aviomies sattumalta löytääkin sen niiiin ihanan ja siveän vastavihityn vaimonsa itse teossa! Kerran toisensa jälkeen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138093.html
      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005049466.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40