Minulla on 58 maksamatonta päiväsakkoa enkä niitä halua/pysty maksamaan (sain tuomion rikoksesta jota en ole tehnyt). Muuntovankeus kestäisi alle 3 viikkoa eli ei kovinkaan pitkään, mutta pystyykö siihen vaikuttamaan itse, koska muuntovankeus tulisi suorittaa? Itse olen opiskelija joten olisi toivottavaa ettei muuntovankeus aiheuttaisi paljon poissaoloa opinnosta joten paras aika muuntorangaistukselle olisi vuodenvaihteessa tai kesällä.
Sakkojen muuntovankeus, paljonko voi vaikuttaa?
7
300
Vastaukset
- 7-5
Täytäntöönpanoviranmainen on nykyään Rise. Ota sinne yhteyttä. Kun he kuulevat, että olet syytön, niin varmaan he suostuvat neuvottelemaan kanssasi siitä, mistä ja milloin sinulle huoneen varaavat.
- AinaTuomioEiOleOikein
Syyttömiä tuomitaan Suomessa, se on kyllä totta.
- sylttytehdas
To-tta, jokainen vakuuttaa syyttömyyttään.
- ÄläNaurata
Vankilassakin varmaan 90% on syyttömästi tuomittuja.
- Yfeo
Ei läheskään noin suurella prosentilla ,mutta on siellä syyttömiäkin.
- meille.kanssa
Minä taas olen kuullut, että lähes 100 prosenttia.
- Yfeo
Syyttömiä tuomitaan Suomessa mutta prosenttimäärää tuskin osaa sanoa kukaan. Oikeuden päätös ei aina ole oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306