Nuoriso- ja vapaa-ajanohjaaja vai merkonomi?

uppia

Kyseisiin aloihin on tutustuttu niin teoriassa kuin käytännössäkin ja molempien hyvät kuin huonot puoletkin on punnittu tarkkaan. Alat ovat minulle kuitenkin liian tasavertaisia vaihtoehtoja, joiden väliltä en osaa valita ja sen vuoksi olen ajautunut jonkinlaiseen umpikujaan.

Päätös on tietenkin minun, mutta nyt haluan kuulla, kumman alan sinä valitsisit ja miksi. Onko valitsemassasi alassa jotain, mitä toisesta ei löydy?

1

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luetuimpia

Merkonomiksi, kun täällä Helsingissä päin ainakin saa helposti töitä tällä hetkellä. Opinnotkin ovat olleet todella ok-luokkaa ja harjoitteluun pääsee ongelmitta. Tahti on kumminkin melko nopea.

Nuoriso-ohjaajan koulutuksesta, saati työstä en osaakkaan sanoa sitten enää mitään.. Kannattaa hiukan miettiä mihin suuntaan haluaisit sitä ideaa viedä, että voisit vaikka soittaa läheisiin paikkoihin ja kysellä onko päässyt helposti työllistymään jne. Kehottaisin myös miettimään olisitko valmis menemään hyvinä leiri-aikoina vaikkapa ihan muualle päin Suomea jos lähelläsi ei satukkaan olemaan sopivia paikkoja?

Kehottaisin myös tutustumaan vaatimuksiin joita palkkaajillasi saattaisi olla. En tiedä kuuluuko esim minkäänlainen hengenpelastus- tai ensiapukurssi koulutukseen vai olisiko pakko opiskella tuollaisia omalla ajalla jos haluaa tiettyyn paikkaan töihin??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55