Moi! Olen 12v tyttö ja käytän meikkivoidetta ja puuteria, mutta iho kiiltelee silti vaikkei mulla normaalisti se kiiltele. Kiiltely johtuu siis meikkivoiteesta ja ehkä puuterista. Mitä teen?
Ihon kiiltäminen
2
86
Vastaukset
- Meikkivoideehkäväärä
Todennäköisesti kiiltely johtuu meikkivoiteesta. Kannattaisi ehkä yrittää käyttää jotain toista merkkiä. Tietysti hyvä jos saisi jonkun testerin ensin käyttöön, ettei tule hukkaostoksia.
Itse en oikein välitä meikkivoiteista ollenkaan, vaan käytän pelkkää peitevoidetta virheisiin. Ja sitten lisäksi mineraalipuuteria. Toki meikkivoiteella saa tasaisemman lopputuloksen. - Beauty101
Onhan sun ihonhoito oikea sun iholle? Muistathan pestä kasvot aamulla ja käyttää sulle sopivaa kosteusvoidetta?
Sanoit että sun iho kiiltelee päivän mittaan, se johtuu siitä että iho rasvoittuu.
Kannattas ostaa primeria eli pohjustusvoidetta! Valitse meikkivoide ihotyyppis mukaan. Kysele vaikka Sokoksen myyjiltä. He osaavat auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980