Jeesuksen hauta yllätti - järkytti tutkijat

1liberaalikristitty

Jeesuksen hauta jerusalemissa on nyt avatta. Hautakiven alla odotti argeologeja järkyttävä yllätys, nimittäin toinen hautakivi 1100 -luvulta joka on haljennut. Myös haljennut hatakiveä raotettiin varovasti ja sen alla oli vielä järkyttävämpi yllätys, kolmas hauta kivi. Kolmatta hautakiveä ei ole vielä avattu mutta tutkijat ovat täpinöissään jännityksestä sillä viimeksi Jeesuksen hauta on avattu 1500-luvulla. Asiasta uutisoi ilta lehti. Kukaan ei vielä tiedä mitä haudassa on mutta perimätiedon mukaan siellä ei pitäisi olla mitään.

8

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihtuilija

Ohhoh. Niin on mahtava sen voima, jota ei saa nimellä kutsua, että kääntää ajankulunkin nurinperin!!! Niin on heissä mahtavana voima, että availlaan hautakiviä!!!

Nyt kaikki riemuitsemaan herran Ristikuolemasta!!!

• melkoista.peliä

Venäläiset ovat keksineet maatuskansa ilmeisesti tuosta haudasta., Vai onko se ruottalaasten keksintöä? Siinä on tortta på tortta på tortta.

• tyhjäpitäisiolla

Tarinan mukaan kristityt hakivat jeesuksen yöllä haudasta.

• Arkeologisesti varmasti ihan mielenkiintoinen kohde, mutta riippumatta siitä mitä Jeesuksesta uskoo, odotettavissa on ettei haudassa ole ruumista.

• q.v

Jeesuksen väitetylle syntymäpaikalle on perustettu kirkko. Niitä on ainakin viisi. Montako näitä väitettyjä kuoli paikkoja olikaan?

Kyse on rahasta, loppujen lopuksi.

• fda

Rooman keisari päätti, että tuossa se Jeesus on kuollut ja vieläkin ihmiset uskovat että näin se on.

• Raamatun Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään näyttöjä olemassa. Kuulunee samaan mielikuvitusolentojen sarjaan kuin riihitontut ja jumaluudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe