Voi jumalauta kun vedin aamukahvit "väärään" kurkkuun,4:n auton ketjukolari Sotkamossa.Siinä on täytynyt jo palkata toispaikkakuntalaisia osallisiksi että saadaan korpeen sellainen autosuma!
Aamun paras
5
97
Vastaukset
- H.Karpo
Eikä osallisina olleet sairasauto, paloauto, poliisiauto ja ruumisauto sekä viime tingassa rysän väistänyt jäätelöauto. Nuin van vakavasti ottaen yksi Kainuun vilkkaimmin liikennöityjä tieosuuksia on kolaripaikka.
- monenlaistasyytä
Vähästä sinullakin menee aamukahvit väärään kurkkuun.
Minulla meinasi kahvit mennä kerran väärään kurkkuun, kun kuulin aamukahvilla hyvän tuttuni edellisenä yönä kuolleen.
Pahinta tässä oli se, että minulla oli edellisenä iltana outo tunne, että minun pitäisi mennä häntä katsomaan ja että hänellä on joku hätä. En tullut edes soittaneeksi.
Olin tehnyt raskaan työviikon ja olin väsynyt ja kello oli yli yhdeksän iltasella. Kuvittelin, että saan kyllä seuraavana päivänä tietää, mitä hänelle kuuluu.
Niin sainkin. - kuuluu
Mitä valitat,saithan tietää seuraavana päivänä hänelle kuuluu!
Otan ossaa tälle tuttavan menettänneelle. Monasti nuo vaen aavistaa, eikä ihan yllätyksenä tuu.
- kukasurunpyyhkisilmistän
Kiitos ymmärryksestäsi!
En tarkoittanut valittaa niin kuin joku arveli minun vain uilkuttavan.
Ikuinen suruhan siitä jäi minulle ja toiselle ystävälleni, hän menetti rakkaan kummitätinsä ja minä ystävän, johon saatoin aina luottaa. Hän oli rauhan rakentaja ja siivo ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606