Kuukauden olen pelannut jokapäivä ilta,myöhä ja päiväarvontaa jokaista 10 riviä ja eilen oli kaikki oikein 0,50cnt panoksella! 😀
Luulin aina et keno on huijausta mutta voitin!!!!!
7
297
Vastaukset
- saissee
Kenossa ei ole jaettu yli vuoteen 11\11 10\10 voittoja mutta ilmeisesti olet saanut 2\2 voiton niitä jaetaan päivittäin!!
- PelaatPaljonPOika
Minkä tason olit pelannut? Viidestä tai sitä vähemmästä numerosta saa helpostikin kaikki osumaan, jos noin paljon pelaa. :D
- painuvittuunsielutonop
veikkauksen oma maksettu tarinoitsija taas levittämässä saastetta tuossa, kaikki tietää kyllä mitä paskaa veikkaus on.
- cccclclc
Itse olen pelannut noin neljä vuotta noita paskakenoja ja tappiolla ainakin 2000e..Nykyisin en pelaa mokomia paskapelejä..
- enluovu
mä ole pelannut kenoa siitä asti kun se tuli eli varmaan lähes kymmenen vuotta päivittäin, olen voittanut kerran 8/10 euron panoksella ja sain 200e ja pari kertaa 5/5 ja silläkin 200e, ei ole häävit voitot siihen nähden mitä olen pelannut! Ja edelleen pelaan...
- Merkonomipelaaja
Voitin 1000 euroa 6 tason kenossa.Myös kunkku osui.
- röörinrassaaja
sain kymppitason kenost 9oikein , siitäki jo aikaa ja kunkku osui kans, muuten o ollu aika silppuu mitä on tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904