Luulin aina et keno on huijausta mutta voitin!!!!!

HyvääRahaa

Kuukauden olen pelannut jokapäivä ilta,myöhä ja päiväarvontaa jokaista 10 riviä ja eilen oli kaikki oikein 0,50cnt panoksella! 😀

7

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saissee

Kenossa ei ole jaettu yli vuoteen 11\11 10\10 voittoja mutta ilmeisesti olet saanut 2\2 voiton niitä jaetaan päivittäin!!

• PelaatPaljonPOika

Minkä tason olit pelannut? Viidestä tai sitä vähemmästä numerosta saa helpostikin kaikki osumaan, jos noin paljon pelaa. :D

• painuvittuunsielutonop

veikkauksen oma maksettu tarinoitsija taas levittämässä saastetta tuossa, kaikki tietää kyllä mitä paskaa veikkaus on.

• cccclclc

Itse olen pelannut noin neljä vuotta noita paskakenoja ja tappiolla ainakin 2000e..Nykyisin en pelaa mokomia paskapelejä..

• enluovu

mä ole pelannut kenoa siitä asti kun se tuli eli varmaan lähes kymmenen vuotta päivittäin, olen voittanut kerran 8/10 euron panoksella ja sain 200e ja pari kertaa 5/5 ja silläkin 200e, ei ole häävit voitot siihen nähden mitä olen pelannut! Ja edelleen pelaan...

• Merkonomipelaaja

Voitin 1000 euroa 6 tason kenossa.Myös kunkku osui.

• röörinrassaaja

sain kymppitason kenost 9oikein , siitäki jo aikaa ja kunkku osui kans, muuten o ollu aika silppuu mitä on tullu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13