Koh Lanta vs Ao Nang

Chilipimppuri123

Mikä ranta tai paikka Lantalla on se vilkkain, mistä löytyy hyvän biitsin lisäksi palveluita ja iltamenojakin? Lanta on ilmeisesti kovinkin hiljainen, ja enmpi perheiden suosiossa? Riittääkö paikkaan lyhyempikin tutustuminen ja alkaako aika käydä pitkäksi jos on viikon tai kaksi saarella? Mitä tekemistä ja nähtävää löytyy? Onko illalla elämää? Miten vertaisit kohdetta esim Ao Nangiin?

3

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluksilantalle

Tähän samaan kaipaisin itsekkin vastausta!

• torsdi

Elämää löytyy Khlong Dao Beachilta ja Long Beachilta, ainakin. Koh Lanta on kaiken kaikkiaan rauhallinen, joten ihan villeintä menoa ei sieltä löydy mistään.
      Se, miten helposti pitkästyy paikkaan, on tosi yksilöllistä. Itse pidin letkeästä joutenolosta ja saaren kiertämisestä (liikenne on mukavan rauhallista!), kävin eteläosan luonnonpuistossa ja Old Lantassa. Saarelta pääsee helposti snorklaamaan ja tutustumaan muihin saariin.

Iltaelämään en hirveästi tutustunut, majoituin "kaupungissa" eli Saladanissa, jossa ravintolat ja pubit olivat auki asiakkaiden poistumiseen asti. Saladanissa oli lomani aikaan jonkinlainen festivaali, joka järjestettiin suurella kentällä hotellimme lähellä. Se tarkoitti jokailtaisia markkinoita ja musiikkiesityksiä - mukavaa plussaa lomallemme.

Olin paikassa viikon, ja jäin kaipaamaan juurikin tuota kiireettömyyttä, jota Phuketissa tai Ao Nangissa ei oikein tavoita. Koh Lantalla viettää talvea huomattavan suuri määrä ruotsalaisia, joiden kanssa oli kiva jutella ja saada vinkkejä "paikalliselta".

Toisaalta rauhallisen viikon jälkeen oli kiva mennä Ao Nangiin, jossa on enemmän palveluita ja paremmat ostosmahdollisuudet.

• 509875

AoNangissa iski leppoisan Lantan jälkeen "kanariafiilis", meluisaa, huonoa ruokaa ja palvelua (rantakadun tuntumassa). Onneksi oltiin vain läpikulkumatkalla. Ranta surkea eli käytännössä joudut lähtemään maksullisella veneellä merta edemmäs kalaan. Krabin ihanien rantojen jälkeen tuntui ihan hullulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58