Koskapas piän ihteäni ...varsin älykkäänä niin miten sen todistaa sellaisille joille ei nyt noita älynlahjoja ole nuin hirveesti suotunna. Laulaja Veikko Lavilla oli eräskin oma kappale joka meni: "minä tiijjän " . Duoda, duoda, jos ny otetahan vaikka.........................................öööö sanotaan ny. Tulleeko ttip- sopimusta vielä tännä vuona ? Ei lahjakkaat vuastaappi. Ei tule. minä taas sanon. Että kyllä tulleeppi.
Älykkyyttä o tämmähhi.
No älykäs täälä ,moi.
3
114
Vastaukset
- niin.aina
Yleensä kaikki katastrofaalinen tulee ja tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Oli siis väistämätöntä, että lentokoneet törmäsivät WTC-torneihin. Yhtä väistämätöntä on TTIP-sopimus.
- valitettavasti
Yhdysvaltojen uusi presedentti lausua paukaatti. "minä lupaan yhdysvalloille enemmän työpaikkoja kuin kukaan tähänastisista jumalan luoduista ,muistakaa tämä ( nosti vielä etusormensa pystyyn ). Mitä hää tarkoitti. ..................No tietysti ttip- sopimusta . Sopimuksessa yhdysvallat on se osapuoli joka sanelee sopimusehdot. .....valitettavasti.
- tämöstähhin
Jatkaako " Antti " ? Kyllä. Antti "jatkaa". (19.11.2016.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010