Voiko olla burnout

Junnuvielä

Olen 18v sähkäri duunia on ollut nyt reilu 10kk ilman lomia ..
Sikäli menee hyvin on pirun hyvä työpaikka sekä ilmapiiri
Minulla on jo 2 alaista ja oma kerrostalo työmaa.

Mutta kolikon kääntöpuoli..
olen aivan saatanan stressaantunut ja päihde & nais ongelmat vielä päälle

Tuntuu siltä että psyyke olisi ihan murtumaisillaan
Muisti ei toimi miltei ollenkaan ..

Juuri tossa kun tulin töistä niin aloin ihan itkeä .. En ole itkenyt vuosiin

Ainoa toive olisi loma mutta sekään ei onnistu .. En tiedä pitää varmaan saikulle mennä

Tässä on elämän ilo hävinnyt jo aikaa sitten olen aivan sekoamisen partaalla

Olen kertonut työkaverille tästä ja veikkaan että kaikki tietävät nyt mutta jotain pitää muuttua ja pian mutta en voi irtisanoutukkaan ..

Mitä teen ?

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junnuvielä

Poltin pilveä ja join 5kk putkeen ja nyt viikon katkolla .. Tupakan poltonkin jätin pari kuukautta sitten

Fiilis on että jollekki pitää puhua mutta terapeutille en uskalla ja ystäville en viitsi kun enimmäkseen päihde ongelmaisia kaikki

• IlmanTabuja

Kannattaisiko ottaa sairauslomaa? Kokemuksella voin kertoa, että täydellinen hajoaminen ei todellakaan ole mukavaa. Ajattele ensisijaisesti itseäsi.

• onkoettu

Yksinyrittäjä tässä. Minulla on samanlainen tilanne kuin sinulla, paitsi lomatonta olen nyt tehnyt viimeiset 3v. Työtunteja tulee 7 päivänä viikossa 80-120. Just nukuin 15 minuuttia pää pöytää vasten kun sattui olemaan asiakaton hetki. Yrityksen laajennus on menossa, jonka vuoksi palkkaa ei makseta. Asiakkaista on 40% kusipäitä. Mulla ei ole henkilökohtaisesti rahaa. Firman tuotto on tapissa ja kova stressi tulevatko asiakkaat takaisin. Tämä ei todellakaan ole mitään kivaa. Ajan ja paikan taju on hävinnyt tuossa vuosi sitten.Välillä havahdun siihen että teen töitä ja en tajunnut mitä olin tekemässä. Mä en pysty lopettamaan tätä, tai lähtee leipä. Annan sinulle neuvon. Rytmitä työnteko. Pidä suunnitelma ja toteuta se. Älä jätä asioita roikkumaan vaan tee se heti. Aseta tavoite. Se voi olla vaikka loma. Itelläni on laajennus ja se että saan palkattua työntekijän. Itse kun olet onnekkaasti palkkatöissä,niin vähennä tunteja. Toinen neuvo. Laajenna kaveripiiriä. Olet polkaissut ulos päihdehörhöporukoista. Sulla ei ole mitään velvollisuuksia niitä kohtaan. Ei tarkoita että pitäs olla epäystävällinen, mutta vähennä tunteja niidenkin kanssa. Jotkut ihmiset ottaa enemmän kuin antaa takaisin. Sulla on hyvä työura. Pidä siitä kiinni. Sinussa olisi varmaan yrittäjäainesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7475
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4123
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2399
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38