Perheesä tytär joka ylireakoi yleensäottaen kaikkeen.
Akakoulu iässä taustalla koulukiusaamista, joka on ollut terapian ym. suhteen hyvässähoidossa. Akateemisesti todella fiksu, sosiaaliset taidot alakantissa. Lapsen kielletty ns. kaverisuhteet mm; kavereita ei synttäreille, toista isovanhempaan ei saanut tavata vasta kun hänen kuolinvuoteelaan.
Jo täysi-ikäinen mutta kehityksestä jäljessä muutanvuoden. Asiat pureskeltu likiman puolesta ja ylisuojeltu.
Moni asia mennyt todella upeasti eteenpäin, mutta nykyisin tuntuu että 24/ 7 jonkun oltava aina läsnä. Itkee pienimmästäkin asioista. Kohta lähtee
" maailmalle" opiskelupaikan saatuaan.. mutta en oikein jaksa uskoa että sietää tulevan, koska ei itsenäistymistä oikein millään elämän saralla.
Itsellä auttamaton olo ja huoli parisuhteesta, jolle ei tilaa kovinkaanpaljon.
Onko kellään samanmoisia ongelmia, jos niin olisi mukava vaihtaa mielipiteitä.
Miten toimia
1
139
Vastaukset
- qetwryetu
Pikkasen vanhahko viesti mut mun exä oli oikeestaan just tollane. Muutaman vuoden ajan seurusteltiin, tai "seurusteltiin" ja niitten vuosien aikana se sekotti omia asioitaan koko ajan vaan enemmän. Ei osannu olla itestää mut siitä huolimatta sai kyllä tehtyä joitain asioita itestään.
Tällä hetkellä sillä on ymmärtääkseni tuhansien eurojen ulosottovelka hölmöilyjen takia. Ikää tällä naikkosella on nyt jotain 25 (joo, en muista sen tarkkaa syntymäpäivää enää, tai oikeestaa syntymävuotta). Tekemisissä ei olla enää pitkään aikaan oltu mut aina sillon tällön kuulen jostain et taas se on sählänny jotain uutta. Ärsyttää ku ihmiset kertoo mulle sen toilailuista koska ei mua kiinnosta, josta olen myös maininnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174