Olen ihan normaalipainoinen, mutta nilkat ovat paksut, 21 cm eivätkä nilkkaluut näy niin kuin suurimmalla osalla muista tytöistä. Voiko nilkoista saada läskin lähtemään jollain liikkeillä tai jos kävelee paljon? En kehtaa käyttää paljon rakastamiani nilkkakoruja näin paksuissa nilkoissa... Ei ole ainakaan luiden paksuudesta kiinni.
Nilkat kapeammiksi?
4
3242
Vastaukset
- norsunnilkka
Hei apua
- hoit-su
Jos paksuus johtuu turvotuksesta, niin onnistuu. Mutta jos ei ole turvotusta, niin ei kait muuta kuin jonkunlaista nilkkoihin kohdistuvaa liikuntaa; pyörittelyä, ojentelua. Taidat vaan olla liian kriittinen itseäsi kohtaan, ei kaikilla tytöillä ne nilkat niin siroja ole.
- Anonyymi
Olen miettinyt itsekin kyseistä asiaa. Itsellänikin on paksut nilkat. Muutama ihminen niihin onkin jo kiinnittänyt huomiota ja itsekin olen ruvennut epäröimään nilkkojeni kanssa. Kun itsekin olen hoikka tyttö mutta nilkat ovat tuollaiset kun ne on.. Olen koittanut päästä asian yli, mutta sen hankalaa kun yksi kavereistani tuo sen useasti puheen aiheeksi.
- Anonyymi
Mitä perke....?! Onko ylläpidossa TAAS huono päivä?
Miksi täältä poistetaan vastaus, jossa naisten nilkka on keskimäärin 25 - 27 senttiä ympärysmitaltaan, jolloin 21 senttiä on laiha nilkka?
Jos nilkka on lihava, siihen auttaa naruhyppely.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047562Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne805905Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1593825Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1523494Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321927Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1881836- 441464
- 221421
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151405- 351396