Hieno uus hiustyyli rossilla tänää,oli se edellinenki ihan hieno mut toi leikkaus vaa jotenki istuu rossin päähän paremmin.ei sitä geeliä niin tajuttomasti ajettu päähän,mahdettiinkohan se tukka geelata aiemmin siksi että saataisiin ne kiharat hiukset suoriksi?
rossin tukka
11
162
Vastaukset
- Pöyheäonsexy
Tukka litassa rumentaa ulkonäköä ja myös vanhentaa. Aaronin tukkaa suoristetaan myös geelillä. Danny tukka on kiharainen. Aaron nähdään tukka pöyheänä joskus aamulla,hotelli,sairaala kohtauksissa ja mies on paremman näköinen. Aaron rooli on muutenkin erilainen kuin näyttelijä itse.
- MillerPiller
"Aaron rooli on muutenkin erilainen kuin näyttelijä itse. "
Mä oon luullu, että Danny Miller näyttelee itseään... - Niinkuinettajuaisi
Näyttelijä muuntautuu enemmän rooliinsa kuin joku muu hahmo sarjassa. Ulkonäkö,puhe. Eron huomaa. Sitä edellisessä tarkoitetaan. Minkä eron jo tukka tekee.
- Geeliälisää
Ja aina tukka siististi, tilanne kuin tilanne
- Annika_S
Kyllä, ehdottomasti samaa mieltä aloittajan kanssa. Uusi kampaus pukee Rossia ja tässä vuoden 2016 photossa hän näyttää hyvinkin komealta.
http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/evokeuploads/2016/03/11103238/emmerdale-33.jpg - difu49
En ole ikinä ymmärtänyt sitä hirveää "lehmänläjäleikkausta" mikä Rossin päässä aikaisemmin oli, yhtä karmean näköinen kuin salihousut! Outo ja ruma (vaikka muotia lieneekin).
- fanfani
Kyllä on emmerdalea ilo katsella nyt kun siellä on Ross ja Nikhil molemmat, kuolalappu saa olla kaulassa leuan alla :)
- dfghjbn
En ymmärrä sinua.
- fanfani
Oi unohdin mainita kuolattavien joukkoon Kirinin, häntä ei valitettavasti ole hetkeen näkynyt.
- LyhytSopimus
Nikhil ja Kirin katoavat aika pian taas,eivät ole tulleet jäädäkseen. Ja hyvä niin. Jay on hahmona parempi. Kevään jaksoissa tulee pari uutta miestä.
- Pysytäänasiassa
LyhytSopimus kirjoitti:
Nikhil ja Kirin katoavat aika pian taas,eivät ole tulleet jäädäkseen. Ja hyvä niin. Jay on hahmona parempi. Kevään jaksoissa tulee pari uutta miestä.
Noihan liittyy Rossin tukkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689