Hei! Olen aloittelemassa laskettelua ja ajattelin kysyä lasketteluhousuista tämän verran
1. Onko merkillä väliä vai täytyykö olla tietyn merkkiset?
2. Kannattaako ottaa lasketteluhousut henkseleillä vai ilman?
3. Paljonko niistä kannattaa pulittaa?
Lasketteluhousut
1
979
Vastaukset
- skaterdude
Laskettelu ja lumilautailu housuja on kahenlaisia. Ohuempia kuorihousuja jos suosii kerrospukeutumista ja paksumpia toppavuorellisia joissa tarkenee jopa pelkästään. Mä inhoan kerrospukeutumista joten käytän lämpimiä toppavuorellisia DC housuja jotka on kestäny hyvin useemman vuoden. Vaan harvoin, jossain -25 asteen pakkasella on ollu verkkarit siellä alla, muuten pelkät DC lautailuhousut ja hyvin tarkenee. Huono puoli on että plus asteilla ne alkaa olla hieman hiostavat. Ohuempia kuorihousuja taas voi käyttää loppukeväästä hyvinkin lämpimillä keleillä mutta pakkasilla sellasissa ei pelkästään tarkene.
On toki muitakin merkkejä mutta mun mielestä DC todella hyvä ja varsinkin alennusmyynneistä varmaan alle 100 euron saa ihan laadukasta tavaraa.
Henkseleistä en oo huomannu hyötyä, ehkä se on aika yksilöllistä. Ei välttämättömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174