Haluaisin tietää, kun ostin sims 4 mutta huomasinkin että 3 olisi parenpi eikä sitä kyllä enää voisi paluttaa tietääkö joku että jos minulla on samalla koneella (koneeni on joku aika uusi asuksen läppäri) sims 3 ja sims 4 toimiiko kone normaalisti.
Kiitos!
toimivatko sims 3 ja sims 4 samassa koneessa
1
67
Vastaukset
- Simahtanut
Minulla toimi Sims 3 ja Sims 4 molemmat samalla koneella aivan normaalisti siihen asti, että kyllästyin Sims 4:ään ja poistin sen toistaiseksi koneeltani tilaa viemästä. Mitään teknistä estettä ei sinänsä ole sille, etteikö niitä voisi pelata vaikka yhtäaikaisesti kunhan muistia ja konetehoja riittää, mutta sitä ei minun tullut kuitenkaan kokeiltua. Pelasin niitä vuoronperään.
PS. Jos Sims 4:ään tulee joskus vastaava määrä pelisisältöä kuin edellisissä versioissa jo on, asennan sen luultavasti uudelleen. Tällä hetkellä sellainen ei minun mielestäni kuitenkaan näytä kovin todennäköiseltä. Siksi pelaan kolmosta, joka tunnetuista ongelmistaan huolimatta miellyttää minua nelkkua enemmän. Huom. Sims 4:ää pelasin vain n. 600 tuntia ennen kyllästymistä. Sims 3:a olen pelannut vähintään kymmenen kertaa pitempään, joten voin olla aavistuksen puolueellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272