Elämäni rakkaus

Vieläsurullinen

Seurustelin nuorena miehen kanssa, jota rakastin ja joka rakasti minua. Erosimme vain siksi, että en pystynyt moraalisista syistä hyväksymään hänen elämäntapaansa. Enkä hyväksy sitä vieläkään. Myöhemmin kuljimme eri teitä, hänellä oli uusia naisystäviä, minäkin menin naimisiin ja sain lapsia. Hän kuoli melko nuorena.
Kaikesta huolimatta VIELÄKIN RAKASTAN HÄNTÄ!!!!! Omalla tavallani rakastan myös aviomiestäni, mutta kyllä tämä toinen mies oli se oikea rakkaus minulle.

3

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletkoaivanvarma

Mitä mitä....🎓🎒🌏🚙🚨🚭🚥

• 4573

Sinulla on vähän samanlainen tarina kuin minulla. Jätin nuoruudenrakkauteni omien ongelmieni takia. Menin kuitenkin avioliittoon toisen miehen kanssa, ja sain lapsen hänen kanssaan. En ollut nähnyt nuoruudenrakkauttani kahdeksaan vuoteen, kun kuulin, että hän oli tehnyt itsemurhan melko nuorena. Ja minäkin rakastan häntä vieläkin. En koskaan ole pystynyt unohtamaan tätä miestä. Ajattelen häntä edelleenkin joka päivä.

• MissYouu

Minullakin hieman näin..kaikessa ujoudessa en vaan koskaan seurustellut tämän tyypin kans. Piti iskeä mutta jännitin liikaa. Tiesin että hänkin oli ihastunut minuun sillä vilkuilimme koulussa puolin ja toisin.

Nyt tuosta on jo yli kymmenen vuotta, olen alkanut näkemään unia että lähestyn häntä ja hän näyttää samalta kuin silloin. Joskus hän on yksin, joskus unessa on luokkakavereitamme. Unissa mietin että kerron nyt pitäväni hänestä ja haluaisin seurustella.

Olen aviossa ja onnellinen mieheni kanssa.

Kai nämä unet ovat "vanha suola janottaa" tai minua askarruttaa olisimmeko lopulta edes seurustelleet tai kauanko suhde olisi edes kestänyt.

Olen alkanut miettiä, miten pääsen tästä yli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40