SOK halpuuttaa tavarantoimittajien kustannuksella

Prismalainen

SOK on kieltänyt tavarantoimittajien edustajien, hyllyttäjien, menekinedistäjien ja kouluttajien käynnit toimipisteissään. Samalla he ilmoittivat tavarantoimittajille, että näin säästyvät kustannussäästöt tulee siirtää hintoihin.

Ammattitaito katoaa erikoistavaraosastoilta, "hae tuotetieto muualta ja osta Prismasta-periaatteella" tehdään lisää työttömiä! Sataprosenttinen itsepalvelu!!! Ostaisitko Prismasta jääkaappipakastimen niin, että nostat sen kärryyn ja maksat kassalle?

Itsepalvelukassa=menetetty työpaikka (jopa kolme) - tämähän on alkanut jo kauan sitten. Ei syy ole maksamisen sujuvuus vaan juuri se halpuutus voitoista tinkimättä.

SOK tekee miljoonatulosta, sijoittaa "omistajiensa" rahoja muun muassa Venäjälle.

Isolla on iskenyt mammuttitauti.

5

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eitarvitakameraakaan

Kyllä voin ostaa sen jääkaappipakastimen ihan itse, on niitä useampi jo tullut ostettua.
      Vielä kun tavaroiden varastosaldot liikkeissä pitäisivät paikkansa, niin voisi jo netissä katsoa minkä käy hakemassa.
      Mutta miten tämä liittyi "edustajien, hyllyttäjien, menekinedistäjien ja kouluttajien käynnit" ?? Ei nuo ole niitä esille laittanut tähänkään asti, eikä näissä värkeissä ole tullut vielä mitään vastaan, johon minä tai myyjä olisi tarvinnut jotain lisäkoulutusta, toki en ole ostamassa mitään jääpalakoneella ja muulla turhuudella varustettua kaappia, eikä kiinnosta bottiverkoille sopiva koneidennettikaappikaan.

• Ammattitaitoako

Minä voin tulla tekemään työsi puolestasi puolella palkalla, pääset nauttimaan sosiaalietuuksista. Vai oletko jo työtön?

• Surkeatnoviisit
        Ammattitaitoako kirjoitti:

Minä voin tulla tekemään työsi puolestasi puolella palkalla, pääset nauttimaan sosiaalietuuksista. Vai oletko jo työtön?

Et ymmärrä hommistani mitään, eikä sulla ole riittävää akateemista koulutustakaan.

• kallista_kokeilua

"Prismalainen" kirjoitti:
      "SOK tekee miljoonatulosta, sijoittaa "omistajiensa" rahoja muun muassa Venäjälle".

Nyt täytyy hiukan korjata ja täsmentää tuota lausettasi. Ei voida sanoa, että SOK sijoittaa meidän omistajiensa rahoja Venäjälle, koska yhtenäkään vuonna, mitä Prismat ovat Venäjälle toimineet, ne eivät ole vielä tuottaneet voittoa, vaan pelkkää tappiota. Kyseessä ei siis ole mikään sijoitus, vaan kalliiksi tullut tuottamaton hukkainvestointi ja omistajien rahojen tuhlaus.

Kodinkoneita ei sensijaan kenenkään edes kannata ostaa Prismasta, koska saman koneen saa kotiin tuotuna ja paikoilleen kannettuna ja vieläpä hiukan halvemmalla esim. Veikon Koneesta. Tämän olen hinnan kilpailuttamalla jo monesti todennut ja asiasta kirjoittanut esim. tuonne hintavertailu osioon.

• Sossunvahdit

Tänään oli lehdessä juttua, että joku viskaali haluaa ettei alkoholi ostoksista saa enää mm. bonusta, tulisi koskemaan myös Virossa tehtyjä alkoholiostoja esim. Prismoista.
      Lopputulema on vaan taas se, että juomien kallistuessa Suomessa lisääntyy niiden haku kuitenkin Virosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37