Olen 13-vuotias poika, täytän tänä vuonna 14 ja haluaisin ostaa vapen/sähkötupakan, olen kuullut että arizonassa myytäisiin, onko totta?
Vapen hankinta alaikäisenä
15
2922
Vastaukset
Osta ihan kaupasta.
- Maggara
Mistä kaupasta?
Maggara kirjoitti:
Mistä kaupasta?
Esim. Itäkeskuksessa myydään. On niitä myynnissä ihan perus s-marketissa.
- Maggara
Myydäänkö s-marketissa?
- Maggara
Saako sieltä hyvän vapen?
- idiotismia
AIDS kirjoitti:
Muistaakseni. K-kauppa omnian lähellä ainakin.
Sanoin jo että vaihda nimimerkkisi
- Myynnis20kplvapei
Mee kattoo aiheesta facebook ryhmäs nimeltä: vapettajat tai vapettajat osta/myy/vaiha
- Vapepoika1234567
Näin saat!! Osta paysafecard r kioskilta, tee paypal et ees tarvi pankkikorttia sitte siirrä paysafecardilta rahat paypalille tällä: paysafecardtopaypalsystem.yolas sitte siinä kestää ehkä päivä ku rahat siirtyy sinne ja sitte vaa tilaat paypalilla fasttechiltä jonku vapen ite tein nuin ja toimi :D fasttech.com vapr tuli parin viikon päästä postilaatikkoon ja muuten toi ice mint neste on iha vitun hyvvää kannattee ostaa
- Maggara
Mut en haluu et vanhemmat näkee sen postilaatikossa :D
- dasshoa3w98
Älä osta, siinä ei ole mitään hienoa tai aikuismaista. Älä ryhdy tupakoitsijaksi tai muuten hölmöksi.
- Maggara
En aio hommata nikotiininesteitä ja aion vapettaa ihan vaan huvin vuoksi välillä
- Anonyymi
Sama mut oon kyl muija ja tarviin kans vapen
- Anonyymi
Mul ois vapee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266