Joku kirjoitteli työnsaannin olevan Floridassa olevan helppoa, kunhan green card on taskussa. Oletetaan, että se on taskussa.
Kiinteistönvälitys suomalaisille sekä kaikki muu suomalaisten matkailuun liittyvä työ, au-pair suomalaisissa perheissä, luulen että siinä ne tyypillisimmät.
Mutta mitä muuta työtä mahtaa siis olla tarjolla henkilölle (jonka koulutuksesta ei varsinaisesti ole Floridassa hyötyä)?
Floridan työpaikat
6
297
Vastaukset
- Paraspaikkaolla
Hei,
Toita taalla on reilusti.
Ongelmana voi olla erillaiset lisenssit ym luvat.
Esim sairaala, hammashoitoalalla tulee olla lisenssit ja ne on osavaltiokohtaisia.
Suomalainen koulutus ei ole yleensa riittava taalla eli joutuu kaymaan lisaa kursseja.
Toita mihin taalla paasee: Myynti, edustus, rakennus, toimisto, vapaa-aika ym tyot.
palkat vaihtelee aika rajusti aina 8.00-50$ tunti ja isot yritykset tarjoaa todella hyvia bonuksia ym.
Vuokrat on korkeita mutta asunnot halpoja.
Itse toimin taalla yrittajana ja se lienee paras homma ameriikoissa :)
Tervetuloa maahan. - SonnyCrockett
Kiitos vastauksesta. Mainitsemistasi "myynti ja edustus", mitä ne ovat? Myös Euroopassa asti tunnettuja yrityksiä? Si hay que hablar español, se habla español eli olen jotenkin ajatellut, että joku Miamista käsin Etelä-Amerikkaan kauppaa tekevä yritys olisi minun tavoitteeni. Mutta se asia vaatii lisää selvittelyä.
Kauppakamarin mukaan suomalaisista Floridassa ovat Kone, Wärtsilä, Almaco ja vielä joku neljäs. StoraEnsokin oli, mutta heillä meni sisu kaulaan kai jo vuosia sitten. - Mistä_saan_GREENCARD
Joku neljäs?
- Kysyn_vain
Mistä koulutuksesta ei olisi hyötyä USA:ssa?
- yrittäjä2017
Terveysala konaisuudessaan jalaki. Tosin lähes kaikkeen täällä tarvitsee lisäkoulutusta koska eurooppalaiset koulutukset eivät suoraan kelpaa täällä. Joutuu siis lisäkouluttautumaan. Yrittäminen on täällä avainsana. Itse toimin yrittäjänä täällä.
- nonäin
Heh, heh, pappikin pääsi Floridaan töihin, lopulta. Meriiteillä, joilla Suomessa olisi hankalaa päästä edes seurakuntapastoriksi. Näin Floridassa huonompikin ihminen menee täydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748