Inhottavan kovalla huutaa vastenmielinen nuorisomusiikki sisäänkäynnin kohdalla.
Säästäisivät Teosto-maksunkin lopettamalla moisen oksettavan mölinän, ja voisivat käyttää senkin rahan halpuuttamiseen.
Palokan S-market
7
264
Vastaukset
- ihmeinisijä
Painu vanhainkotiin jos ei miellytä kaikki kun ei perusta tekari jengi humpasta
- Dingeling
Varsinkin kun on ollut yli 15 vuotta jatkuva tinnitus ja huonokuuloisuus, niin joskus toivoisi ettei kaupassakäynti olisi aina säestetty käsittämättömällä kakofonialla.
Ei ole kylläkään nyt mustatun S-ketjun ominaisuus, vaan ihan kaikissa kaupoissa sama musak soi tauotta. - S-on-YÖK
Kyseisen kaupan meteli vaan jatkuu, joten olen siirtynyt asioimaan lähellä oleviin isoihin kauppoihin (Prisma ja Citymarket), jotka onneksi ovat myös kävelymatkan päässä.
En kaipaa myöskään "tekarimusiikkia". Enkä muissa kaupoissa ole tällaista huudatusta havainnut, esimerkiksi vastapäisessä K-marketissa ei tällainen mökä soi, mutta siellä ei ole minulle tarpeeksi ostosvalikoimaa. - Muuramelainen
Saatanasta tuollaanen jee jee musiikki. En suostu tämän vaikutuspiiriin.
Itse asioin Saksalaisessa sekatavara kaupassa ja olen tyytyväinen meluttomuuteen ja poikkeuksellisen edullisiin hintoihin. - salettipaletti
Lidli on tämänpäivän suvereeni hinta ykkonen päivittäis
tavara kaupassa. Oma ruokapussi yli 20% halvempi
kilpailijaan. - Evakkor
Keltinmäen Salessa vuosia kauhea musiikkihelvetti aamusta iltaan.Ex S-marketin aikaan sa,a juttu.Typerää renkutusta täysillä,miten lie henkilökunta sietää tuota,kun asiakkaatkin usein valittaneet asiasta.Lista metelittömistä ruokakaupoista esiin! Siwat ei huudata musaa,mutta valikoimat niukat ja kalliit ,ainakin kassat asiallialliset.Joissakin keski-ikäsiet akka-kassat jaarittavat pitkään lempiasiakkaidensa kanssa vaikka jono pitkä ja yksi kassa toiminnassa,ainakin Keltsussa.Mieskassat kivempia ja nuoret naiskassat nopeita ja kohteliata.Musa pois huutamasta ja lista melottomista ruokakaupoista esille.r
- ei.tressata
Taitaa musa olla nuorisoa varten, eivät viitti ovien lähistöllä notkuilla :D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450