Mistä 27-vuotias naisihminen voisi Järvenpäässä parhaiten löytää seuraa, ystäviä tai tuttavia? Olen asunut täällä puoli vuotta mutten vieläkään tunne täältä ketään ja on todella yksinäistä :(
yksinäinen järvenpääläinen
8
333
Vastaukset
- eihörhö
No kyllä harrastustoiminta on se alue, josta ystäviä löytyy.
Jollei sinulla harrastusta ole, hanki sellainen.
Jos nyt pikku vinkkinä kerron, niin liity johonkin miesvaltaiseen seuraan, jos kaipaat tuttavuuksia siinä mielessä ja taas naisvaltaiseen, jos vaan ylipäänsä ystäviä kaipaat.
Konkreettinen ehdotus: liity Tuusulan moottorikerhoon ja siinä aktivoidu naisjaostoon.
Mielekästä toimintaa riittää eri tapahtumissa ja ympärilläsi on pääosin komeita nuoria miehiä. ;)
Jos taas olet "pullero" (kaikella kunnioituksella), hakeudu vaikkapa judon alkeiskurssille ja tulet kokemaan ihmeen. Kilot lähtee ja taipuisuus palaa, puhumattakaan uusista ystävistä, joita saleilta löytyy.
Mahdollisuuksia on rajattomasti !
Puhun kokemuksesta. Harrastus, moni budo laji aloittaa alkeiskurssin tammikuussa.
Jos elokuvat kiinnostaa tai kävely niin kirjoittele.- Myösyksinäinen
Sunnuntaisin uppopalloa Tuusulassa ;)
- j-järvenpää
Kuntosalille :)
- Ukko90
moi itse oon asunut jäkessä kohta 27 vuottaa ja ei oo yhteen kaveria täältä
- exjäkeläinen
Kannattaa muuttaa Keravalle. Siellä tutustuu helpommin ihmisiin.
- Ratzmo
Täältä kannattaa lähteä nopsaa poies. Tää on ainoastaan vakavia persoonallisuudenhäiriön omaavia valehtelijoita ja autopolttajia. Kellokosken ruokaa kaikki
- Giggo
Kuva olis kiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461