Avasin suomalaisessa pankissa kaksi tiliä, koska kotipaikkakunnallani danskebankin kassatoiminnot ovat avoinna päivisin kaksi tuntia. Pankki siirtyy neuvontapalveluihin. Nyt olen saanut säästettyä jonkin verran, mutta olen edelleen toisen pankin asiakas. Pitää olla henkkarit että pääsee nostamaan rahaa. Niitä minä en omista. Säästämisestä on tullut mukavaa, sen eteen teen työtä, että voin säästää. Muun muassa teen itse ruokaa, että ruokamenot pienenisivät. Pikkuisista 2,00 ja 1,50 sekä 5,00 panoista tilille siellä on noin vajaa viisi kymppiä tältä kuulta säästettynä. Joka kuukausi olen suunnitellut säästää 50,00 ja silloin kesällä on jo mukavasti tilillä. Veron palautus menee tilille kokonaan. Mites teillä muilla menee.
aloitus hyvä, jatko ?
4
106
Vastaukset
- Hyvin
Hyvin
- minullakinontili
Niin minullakin, tilillä on jo mukavasti rahaa ja pihisti elämällä lisää säästyy. Laitoin veron palautukset tilille ja vähän enemmänkin.
- Kruuna_vai_Klaava
Säästötililtä lainatessa itselleen voi tuntea onnistuneensa.
Pikavippeilyyn sortuminen heijastaa ihmisen kyvyttömyyttä elää tuonnenpana tahi joskus.
Tunnen suurta iloa näin Joulun alla ,kun ei tarvitse laskea ja miettiä eurolleen,mihin on varaa ja mihin ei.
Hyvää Joulun odotusta! - iloinenmielion
Kiitos, sitä samaa joulun odotuksen tuntua sydämeen toivon myös sinulle. Taas ollaan alkukuukaudessa ja se tarkoittaa sitä, että pitää miettiä, mihin kulutetaan ja mitä säästetään. Kun nyt tilille jo laitoin, otan seteleitä ja kolikoita ja laitan iloisen nauravan kotipossun kirjahyllyyn tai täytän jättipullon pohjan kolikoilla, vaikka senttejä ovatkin, niin iloiseksi mielen vetää jouluinen odotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078