Ollaan palaamassa Suomeen 11 päivän kuluttua ja huolestuttaa tuo Suomen sää.
Millainen sää on Äkäslompolossa nyt
17
290
Vastaukset
- ÄkäslompololaistenÄiti
Kun heräät huolestuneesta haaveunimatkailunestasi 11 päivän kuluttua Äkäslompolossa, kurkista ikkunasta ulos.
- haahaahaahaa
Äitee sie oot tosikko 555555555
- samatkellit
https://www.youtube.com/watch?v=c-3pTzMpZOk
Tuosta näit ennusthen - mustaamullekin
Sijaitseeko Äkäslompolo Suomessa.
- ÄkäkäkäLomlom
Ei.
Se on Lompolossa siinä Äkäksen vieressä.
- pohdintätäkin
Sitäkin mietin onkohan mun kämppä samanlainen kuin ennen reissua, vai onko muuttunut viime kerrasta?
- plus32C
Minkälaista se nyt olikaan kun on pimeetä, lämpötila nollan kieppeillä, tuulee ja sataa. En oikein muista kun siitä on aikaa kun niin epäinhimillistä säätä koin.
- IsoinOngelmaJustNyt
Kertokaas vinkkejä miten sais noi uima-altaan kromatut askelmat viilennettyä? Oikein ne on kuumat kun käsillä niihin kiinni ottaa.
- AllasVarjossa
Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi !!
Ensinnäkin varsinkin kromatut askelmat on tarkoitettu, että niihin astutaan jaloilla, mutta koska sinä otat niihin kiinni käsilläsi, se on iso ongelma.
Kokeile astua askelmille jaloillasi, se voi helpottaa poltetta ainakin käsissä.
Minä olen ratkaissut asian siten, että ostin talon thaimaasta, jossa uima-allas on katoksen alla.
Mitä tulee keliin Äkäslompolossa, niin olen samaa mieltä kanssasi, googlematkailijat voi vetää käteen samalla kun oireilevat tällä palstalla. - kohtataimaaseen
AllasVarjossa kirjoitti:
Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi !!
Ensinnäkin varsinkin kromatut askelmat on tarkoitettu, että niihin astutaan jaloilla, mutta koska sinä otat niihin kiinni käsilläsi, se on iso ongelma.
Kokeile astua askelmille jaloillasi, se voi helpottaa poltetta ainakin käsissä.
Minä olen ratkaissut asian siten, että ostin talon thaimaasta, jossa uima-allas on katoksen alla.
Mitä tulee keliin Äkäslompolossa, niin olen samaa mieltä kanssasi, googlematkailijat voi vetää käteen samalla kun oireilevat tällä palstalla.https://www.youtube.com/watch?v=y4rY55ye57g
hyvät on kelit, tuosta saat aina ajantasaiset tierot
- seventiini
Kannattaa tehdä kultasuihku askelmille, niin viilenee
- oikeaaelämää
- 30 yöllä, mutta päivällä lämpenee mukavasti, lunta on metrin ja hiihto - ja kelkkakelit paraimmillaan.
Kyllä tästä ilo irtoaa ja rospuuton alkaessa voi siirtyä Pattayalle. - 15nytpakkasta
Kevään tulosta ei tietoakaan, paitsi että valon määrä on aivan valtava.
- matkakuumeinen
Mie taas mietin millainen sää on joulukuussa. Säätiedoitukset kun ei hyvää ennusta
- LompolonAsukki
Alkoi antamaan lunta, jesh, talvi tulee sittenkin ja pimeys väistyy
- hiere-wii-kääm
-20 PAKKASTA, hyvä on alaku, sano, siis lähteä kohti Pattayaa. Oulusta konneeseen, Hell sinskajan kautta rusakan yli BKK
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164