Millainen sää on Äkäslompolossa nyt

PaluumuuttajaJoke

Ollaan palaamassa Suomeen 11 päivän kuluttua ja huolestuttaa tuo Suomen sää.

17

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄkäslompololaistenÄiti

Kun heräät huolestuneesta haaveunimatkailunestasi 11 päivän kuluttua Äkäslompolossa, kurkista ikkunasta ulos.

• haahaahaahaa

Äitee sie oot tosikko 555555555

• samatkellit
    • mustaamullekin

Sijaitseeko Äkäslompolo Suomessa.

• ÄkäkäkäLomlom

Ei.
        Se on Lompolossa siinä Äkäksen vieressä.

• pohdintätäkin

Sitäkin mietin onkohan mun kämppä samanlainen kuin ennen reissua, vai onko muuttunut viime kerrasta?

• plus32C

Minkälaista se nyt olikaan kun on pimeetä, lämpötila nollan kieppeillä, tuulee ja sataa. En oikein muista kun siitä on aikaa kun niin epäinhimillistä säätä koin.

• IsoinOngelmaJustNyt

Kertokaas vinkkejä miten sais noi uima-altaan kromatut askelmat viilennettyä? Oikein ne on kuumat kun käsillä niihin kiinni ottaa.

• AllasVarjossa

Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi !!
        Ensinnäkin varsinkin kromatut askelmat on tarkoitettu, että niihin astutaan jaloilla, mutta koska sinä otat niihin kiinni käsilläsi, se on iso ongelma.
        Kokeile astua askelmille jaloillasi, se voi helpottaa poltetta ainakin käsissä.
        Minä olen ratkaissut asian siten, että ostin talon thaimaasta, jossa uima-allas on katoksen alla.
        Mitä tulee keliin Äkäslompolossa, niin olen samaa mieltä kanssasi, googlematkailijat voi vetää käteen samalla kun oireilevat tällä palstalla.

• kohtataimaaseen
        AllasVarjossa kirjoitti:

Minäpä kerron ratkaisun ongelmaasi !!
        Ensinnäkin varsinkin kromatut askelmat on tarkoitettu, että niihin astutaan jaloilla, mutta koska sinä otat niihin kiinni käsilläsi, se on iso ongelma.
        Kokeile astua askelmille jaloillasi, se voi helpottaa poltetta ainakin käsissä.
        Minä olen ratkaissut asian siten, että ostin talon thaimaasta, jossa uima-allas on katoksen alla.
        Mitä tulee keliin Äkäslompolossa, niin olen samaa mieltä kanssasi, googlematkailijat voi vetää käteen samalla kun oireilevat tällä palstalla.

https://www.youtube.com/watch?v=y4rY55ye57g

hyvät on kelit, tuosta saat aina ajantasaiset tierot

• seventiini

Kannattaa tehdä kultasuihku askelmille, niin viilenee

• oikeaaelämää

- 30 yöllä, mutta päivällä lämpenee mukavasti, lunta on metrin ja hiihto - ja kelkkakelit paraimmillaan.

Kyllä tästä ilo irtoaa ja rospuuton alkaessa voi siirtyä Pattayalle.

• 15nytpakkasta

Kevään tulosta ei tietoakaan, paitsi että valon määrä on aivan valtava.

• matkakuumeinen

Mie taas mietin millainen sää on joulukuussa. Säätiedoitukset kun ei hyvää ennusta

• LompolonAsukki

Alkoi antamaan lunta, jesh, talvi tulee sittenkin ja pimeys väistyy

• hiere-wii-kääm

-20 PAKKASTA, hyvä on alaku, sano, siis lähteä kohti Pattayaa. Oulusta konneeseen, Hell sinskajan kautta rusakan yli BKK

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4278
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2441
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe