Kumpi on parempi aito kuusi vai muovikuusi?Minkälaisia koristeita laitatte?
Joulukuusi
5
92
Vastaukset
- Veera1992
Itse pidän aidosta kuusesta. Kynttilät laitan kuuseen sekä palloja ja koriste nauhaa.
- Oi.kuusipuu
Muovikuusi on vähän sama kuin tekokukat.
Meillä on aina, aito tuuhea, mutta ei kovin iso pihtakuusi ja vain olkikoristeita, joissa punaiset silkkinauhat ripustuslenkkeinä.
Sähkökynttilät pitää olla, turvallisuuden vuoksi.Muistan ajan, jolloin kuuseen laitettiin sellaisilla nipistimillä aitoja kynttilöitä.Ne oli tosi kauniita, mutta paloivat nopeasti loppuun ja sitten laitettiin uudet.Ne oli niitä samoja pieniä, mitä enkelikelloon laitetaan.Ihme ettei niitä poltellessa tullut enemmänkin tulipaloja. Meillä on käytetty tekokuusta, kun talossa on 11koiraa ja 1 kissa. Ettei koirat söisi havun neulasia(pudonneita). Olen ollut tyytyväinen tekokuusestakin :).
Koristelemme: palloilla, led kynttilöitä, nauhaa (punasta,hopeaa&kultaa).
Yms. ...
:DD- Joulupalloja
Aito kuusi. Olkikoristeet ja sähkökynttilät ovat olleet aikaisempina vuosina aikuisten kuusessa . Pieni pojanpoika saa koristella nykyisin kuusen palloilla, tontuilla ja muilla koristeilla miten haluaa <3<3<3 Lapsuudessani oli myös kuusessa karamellejä ja aidot kynttilät sekä hopea tähti latvassa :)
- Stella1980
Mun mielestä aito kuusi on parempi. Koristeet ovat perinteiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289